۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۵۸۳۶۲
انتشار برای نخستین بار؛

شهید آل هاشم؛ خستگی ناپذیر در تحقق امر رهبر انقلاب +فیلم

شهید آل هاشم؛ خستگی ناپذیر در تحقق امر رهبر انقلاب +فیلم
برای اولین بار بخش هایی از خاطرات آیت الله آل هاشم در رابطه با ماموریت ایشان از سوی رهبر معظم انقلاب منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، با شهادت شهید آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم و همراهانشان موجی از غم سراسر کشور را فرا گرفت. تبریزی ها پدری دلسوز را از دست داده و بار دیگر یتیم شدند. به همین مناسبت رسانه روزنه، اقدام به انتشار بخش هایی از خاطرات آیت الله آل هاشم در رابطه با ماموریت ایشان از سوی رهبر معظم انقلاب کرد.

شهید آل هاشم مجاهدت خود را این چنین بیان می کند: «خدا را شاهد می‌گیریم من در اجرای حکم رهبری [در رابطه با امامت جمعه] لحظه‌ای کوتاهی نکردم، شبانه روز دویدم. در این مدت یک روز مرخصی نرفتم. از اول طوری بودم که فقط به کار فکر می‌کردم به دنبال مسائل خودم نبودم. در ارتش که بودم باید برخی روحانیون را به خارج از کشور می‌فرستادیم. اکثر روحانیون را به خارج از کشور فرستادم اما خودم حتی یک‌بار هم سفر خارجی نرفتم.یک‌بار هم از طرف بعثه یا جای دیگر مکه مشرف نشدم، مکه رفتم اما به‌عنوان یک زائر!» 

سر انجام نیز نتیجه این تلاش های شبانه روزی، اینگونه است: «نتیجه کارم در یک کلمه این است که مردم را به انقلاب و امام و رهبری و نظام و روحانیت خوش‌بین کردم. این کار کمی نیست.»

 

تعداد بازدید : 1
 
تعداد بازدید : 1
 
ارسال نظرات