۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۵۸۴۵۹
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند که در تراز انقلاب و نظام باشد

مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند که در تراز انقلاب و نظام باشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: ملت ایران در بحث انتخاب رئیس جمهور دولت چهاردهم نگاهی انقلابی و با بصیرت داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که در تراز انقلاب و نظام باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد ساداتی امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در مراسمی که به مناسبت گرامی‌داشت شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهانش برگزار شد اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی از همان بدو ریاست جمهوری در مسیر خدمت بود و نهایتاً در این مسیر جان خویش را فدا نمودند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: خدمات ارزنده شهید آیت الله رئیسی و دیگر همراهانش به ملت ایران اسلامی خود را نشان داد و به مرور نیز شاهد دیده شدن این خدمات خواهیم بود.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه مسیر و منش شهید آیت الله رئیسی باید برای دولتمردان ما الگو قرار بگیرد، بیان داشت: مردمداری و صداقت و از سوی دیگر قاطعیت و تلاش برای اعتلای کشور و از بین بردن فقر از جمله ویژگی‌های بارز این شهید والای خدمت بود.

حجت الاسلام ساداتی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی، شهید خدمت به معنای واقعی شناخته می‌شود، خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی در دوره ریاست جمهوری اش که دوران کوتاهی بود خدمات و کارهای زیرساختی بسیاری در کشور انجام داد که امیدواریم رئیس جمهور آینده ادامه دهنده برنامه‌ها و طرح‌های ایشان باشد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین شایسته است که ملت ایران در بحث انتخاب رئیس جمهور دولت چهاردهم نگاهی انقلابی و با بصیرت داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که در تراز انقلاب و نظام باشد و دغدغه‌های او همانند شهید آیت الله رئیسی حفظ کرامت و بزرگی ایران اسلامی در جهان کنونی و همچنین از میان برداشتن مشکلات ملت ایران باشد./1400/

ارسال نظرات