۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۷۵۸۵۲۷
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

شهید رئیسی امید را به جامعه تزریق کرد

شهید رئیسی امید را به جامعه تزریق کرد
آیت الله رمضانی گفت: یک مدیر خستگی ناپذیر در مدیریت خود هیچگاه از کلمه بحران استفاده نمی کند بلکه با روحیه جهادی معضلات را پشت سر می گذارد و امید را به جامعه تزریق می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که عصر امروز در سالن قدس مجتمع امام خمینی (ره) از سوی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد، گفت: آیت الله شهید رئیسی یک رئیس جمهور فعال و پرتلاش بود که اخلاق، اخلاص و صداقت را در دنیای سیاست با هم جمع کرد، در دنیای لیبرال سخنی از اخلاق و سیاست نیست اما آیت الله رئیسی این شاخصه ها را در کنار هم جمع کرد.

وی افزود: عشق ورزیدن به مردم در کنار حکومت داری از آموزه های مهم اسلام‌ و‌ مکتب اهل بیت (ع) است و شهید رئیسی چون درس آموخته این مکتب بود ملاکش حل مشکلات مردم و غم خوار مردم شده بود.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه شهدای خدمت تربیت یافته مکتب امامین انقلاب بودند که از مکتب اهل بیت نشات گرفته، ابراز کرد: برای تحقق عدالت باید هزینه پرداخت و امام شاگردان خود را از جمله شهید بهشتی، باهنر، شهدای دفاع مقدس و امروز شهید رئیسی را اینگونه تربیت کرد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) اضافه کرد: آنچه امروز به دست آمد یک سرمایه عظیم اجتماعی، ملی و بلکه بین المللی بود که باید پاس داشت و حفظ کرد، قطعا این سرمایه عظیم در انتخابات هم نقش آفرینی خواهد کرد.

حیات و ممات رئیسی فرصتی برای انقلاب بود

وی یکی از سه رکن انقلاب را مردم برشمرد و تصریح کرد: شهادت آیت الله رئیسی این بستر را فراهم کرد که چنین سرمایه و فرصت طلایی به دست آید.

آیت الله رمضانی با اشاره به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت، یک مدیر در مکتب اسلامی خستگی ندارد البته مراد از این خستگی ناپذیری خستگی تن نیست بلکه خستگی ناپذیری روحی و اندیشه ای است.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) اظهار داشت: یکی از ویژگی های مدیر اسلامی در نظام اسلام خستگی ناپذیری است که این ویژگی از خصوصیات بارز آیت الله رئیسی بود، شهید رئیسی مدافع عظیم‌ جبهه مقاومت و در این راه خستگی ناپذیر بود.

وی افزود: این خستگی ناپذیری تاثیر عمیقی در کشور و جامعه جهانی اسلام داشت، کسی که خستگی ناپذیر باشد اهل نشاط و روحیه پرتحرک است، ملامت ها و طعنه ها بر شهید رئیسی تاثیر نگذاشت چون مدیر خستگی ناپذیر بود و به همین دلیل پیگیر مجدانه حل مشکلات بود و مسائل را با دقت و عمیق و محکم انجام می داد.

شهید رئیسی مداومت بر امور و حل مشکلات داشت

آیت الله رمضانی با بیان اینکه مدیر خستگی ناپذیر مداومت بر امور دارد، تاکید کرد: گاهی افرادی با روحیه بالا فعالیتی را شروع می کنند اما وسط راه کم می گذارند و اگر چه شروع تندی دارند اما این تندی پایان ندارد اما مدیر خستگی ناپذیر تا پایان امور را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی امید را به جامعه برگردانده بود، ابراز داشت: یک مدیر خستگی ناپذیر در مدیریت خود هیچگاه از کلمه بحران استفاده نمی کنند بلکه با روحیه جهادی معضلات را پشت سر می گذراد و امید را به جامعه تزریق می کند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت امید آفرینی را رحمت خدا برشمرد و اظهار داشت: آیت الله رئیسی با روحیه خستگی ناپذیر و تلاش شبانه روزی امید از دست رفته را به ملت برگرداند و به‌حق می توان گفت شهید رئیسی هم نشاط داشتند هم‌خوش برخورد بودند که افزایش کارآمدی را به دنبال داشت و از همه مهم تر امید را به جامعه تزریق کردند.

آیت الله رمضانی بیان کرد: شهادت رئیس جمهور سرمایه عظیمی برای انقلاب به همراه داشت و امیدواریم رئیس جمهور بعدی نیز با الگو گرفتن از شهید رئیسی قطار انقلاب را در مسیر اصلی خود به حرکت در آورد.

ارسال نظرات