۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۷۵۸۵۲۸
رئیس جامعه المصطفی العالمیه مطرح کرد؛

شهادت آیت الله رئیسی سرمایه عظیمی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است

شهادت آیت الله رئیسی سرمایه عظیمی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: شهید رئیسی نشان داد بدون اتکا بر جهان غرب می توانیم پیشرفت کرده و خودباوری و اعتماد به نفس را به همسایگان منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی  در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که عصر امروز در سالن قدس مجتمع امام خمینی (ره) از سوی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد،با درود بر شهدای انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون گفت: حادثه ای که اتفاق افتاد همانگونه که در بیان‌ مقام‌ معظم رهبری مطرح شد حادثه بسیار تلخی برای مردم ما، نظام و امت اسلامی و رهبری بود اما به لطف خداوند باور داریم که در خون شهیدان آثاری است که می‌تواند این‌خلاها را پر کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی افزود: این باور را داریم که شهید در افقی قرار می‌گیرد که شهادت او از حیات او برکات بیشتری به جا می‌گذارد ما در انقلاب اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی چنین تجربه ای را داریم که سرمایه ای برای انقلاب شد بی شک شهادت آیت الله رئیسی چنین برکتی را در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد داشت.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه ابراز کرد: شهادت آیت الله رئیسی سرمایه عظیمی در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب برجای خواهد گذاشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این همایش تصریح کرد: شهیدان و انقلاب اسلامی یک حقیقت جهانی و یک حقیقت متعلق به همه امت اسلامی بلکه به همه آزادی خواهان عالم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به بازتاب این حادثه سوزناک در سراسر گیتی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک نهضت و جریان معنوی و فرهنگی در راستای حرکت انبیاست، انقلاب اسلامی در امتداد مسیر انبیاء الهی حقیقتی برای ساخت تمدن جدید معنوی و انسانی و ارائه یک الگوی فردی و اجتماعی به بشریت است و این ابزار علاقه ها ناشی از این حقیقت است.

وی اضافه کرد: کسی که جان خود را در این راه فدا می‌کند به همین دلیل عزیز ملت ها قرار می‌گیرد؛ شهدا پای ایمان و تعهد خود با خدا ایستادند و خدا نیز چنین مزدی به آنها اعطاء کرد.

انقلاب اسلامی حقیقت جهانی برای همه آزادی خواهان عالم

رئیس جامعه المصطفی العالمیه این حضور را تاکید بر پیمان با اسلام ناب دانست و ابراز کرد: خداوند را شاکریم که توانسته ایم با مجاهدت شما صدای انقلاب و اسلام را به جامعه انسانیت برسانیم، در جهانی زندگی می‌کنیم که دنبال سلطه بر اخلاق و معنویت و حتی اقتصاد بشر است و در مقابل آن‌ جبهه معنویت شکل گرفته است که شما پرچم داران آن هستید و شهیدان کسانی بودند که مجاهدانه در این مسیر تلاش کردند.

وی ضمن بیان خاطره ای از حضور آیت الله رئیسی در سریلانکا یادآور شد: شهید رئیسی نشان دادند بدون اتکاء بر جهان غرب می توانیم پیشرفت نماییم و خودباوری و اعتماد به نفس را به همسایگان منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی افزود: رئیس جمهور فردای سفر سریلانکا به سفر استانی رفتند، شهید رئیسی تمام وجودش را وقف حل مشکلات جامعه کرده بود و شب و روز و تعطیل و غیر تعطیل نداشتند؛ مردم نیز قدرشناسی خود را از خادمان امت و تمدن اسلامی نشان دادند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه به وعده الهی یقین داریم که حکومت در اختیار صالحان قرار خواهد گرفت، گفت: وعده خدا محقق شدنی است که ظلم پابرجا نخواهد ماند و افتخار می کنیم که در این مسیر قدم نهاده ایم، باور کنید که شهدا رفتند تا ما ثابت قدم بمانیم.

ارسال نظرات