۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۵۸۵۸۰
امام جمعه پاکدشت:

مجلس شورای اسلامی به تذکرات رهبری توجه کند

مجلس شورای اسلامی به تذکرات رهبری توجه کند
امام جمعه پاکدشت در خطبه های این هفته با اشاره به حرکت ناشایست در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان به تذکرات رهبری توجه کرده و با اولویت امور مردم در جلسات حضور یابند.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به نامه رهبری به جوانان اروپا اظهار داشت: رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) با نامه نخست چند سال پیش به جوانان آمریکا و اروپا خیزش انقلابی را آغاز کرد و در نامه جدیدشان پایان عمر استکبار جهانی و ماشین نسل کشی فلسطین را رقم زد. رهبر انقلاب اسلامی فردی شجاع، دوراندیش، سیاستمدار، دلسوز مردم و امت، نترس، استکبارستیز و دشمن شناس است که پس از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، انقلاب را از امواج و طوفانها و توطئه های سهمگین نجات داد و ان شاالله پرچم انقلاب از دستان پربرکت شان به امام عصر(عج) برسد.
 
وی در ادامه افزود: رهبری فقط در جایگاه رهبر یک کشور نیست بلکه ولی امر مسلمین جهان است که پرچم رسالت جهانی و تمدن اسلامی برافراشته و در حال تحقق آن است.
 
خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه با اشاره به واکنش های تند و عصبانسی سیاستمداران آمریکا گفت: آنقدر سیاستمداران آمریکا ناراحت و عصبانی شدند که یکی از آنها در توئیتی نوشت " اگر آیت الله را انتخاب کردید، آمریکا را از دست داده اید". ببینید رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای(حفظه الله) که چگونه جوانان اروپا را تقویت می کند و بر رشد بصیرت شان می افزاید تا هولوکاست واقعی که در حال انجام است را به جهان نشان دهد. در ۲۳۵ روز جنگ در غزه ۳۵ هزار و ششصد نفر کودک و زن و مرد شهید شدند و این کشتار با حمایت آمریکا و وتو های مختلف به نفع اسرائیل است. اما با وجود این حمایت ها و پشتیبانی ها رژیم منحوس اسرائیل در حال حذف شدن است و این مردم فلسطین هستند که جای آن را می گیرند.
 
حجت الاسلام جوکار در ادامه به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع جنازه شهدای خدمت اشاره کرد و تصریح کرد: ۱۲میلیون نفر در تشییع جنازه شهدای خدمت در راس آنها شهید جمهور آیت الله رییسی شرکت کردند این بدان معناست که مردم خواهان تداوم راه آیت الله رئیسی هستند و بر انتخاب خود که خدا ایشان را انتخاب کرد فخر می ورزند. شهیدان رجایی، سلیمانی و رییسی مکتب ناب امام راحل را از امام خامنه ای(حفظه الله) آموختند و مردم خواهان تداوم این مکتب هستند. مردم با حضور پرشور در انتخابات ۸تیرماه حاضر می شوند و رییس جمهوری انتخاب می کنند که به آن ببالند نه از آن بنالند.
 
وی در پایان به صحنه ناخوشایند روز گذشته در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یاداورشد: رهبری ۳بار تذکر دادند و آخرین بار در روز ۷ خرداماه بود، دنیا در بهت حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهیدجمهور آیت الله رییسی بودند که شما آن حکایت ناشایست را در مجلس جمهوری اسلامی پدید آوردید، شما باید به مشکلات مردم رسیدگی کنید، چرا بانک ها وام مسکن ملی را با ۱۸درصد پرداخت می کنند. یک کارگر مگر چقدر حقوق دریافت می کند که ماهی ۸میلیون به بانک پرداخت کند. در مرحله بعد مجلس شورای اسلامی تعطیلی شنبه ها را بررسی که ضد فرهنگ ایرانی اسلامی است را لغو کند و آنرا در کارنامه کاری این مجلس قرار دهد.
ارسال نظرات