۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۷۵۸۵۸۵
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

عزت، عظمت، استقلال و آزادی ملت ایران مرهون تلاش های امام راحل است

عزت، عظمت، استقلال و آزادی ملت ایران مرهون تلاش های امام راحل است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت:۱۴ خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی، یک حادثه بزرگ فراموش نشدنی است، زیرا حضرت امام(ره)، بر بشریت امروز به‌ویژه دنیای اسلام و ملت ایران اسلامی، حق بزرگی دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌ این هفته نماز جمعه کرمانشاه، با دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، اظهار داشت: خداوند متعال در آیه ۱۰۵ سوره مبارکه مائده، می‌فرماید، هر کسی در شبانه روز باید از خودش مراقبت نماید، بدون اینکه غفلتی از ما سر بزند.
 
امام جمعه کرمانشاه در خصوص اهمیت انسان‌ها به مال دنیا، با اشاره به اینکه برای ثروت و دارایی خودمان خیلی مراقبیم، گفت: با توجه به معنای آیه شریفه که امر فرموده «شما (ایمان) خود را محکم نگاه دارید...»، پس چرا در دلمان را به روی هر چیزی، باز می گذاریم.
 
وی تصریح کرد: اینکه دیگران چه کردند و چه می‌کنند، قرار بر این نیست که تعیین کننده وضعیت من و شما باشد، نخیر هیچکس "وزر و بال" دیگری را به عهده نمی‌گیرد.
 
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ایام پیش رو سالروز ارتحال امام راحل است، خاطرنشان کرد: ۱۴ خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی، یک حادثه بزرگ فراموش نشدنی است، حضرت امام(ره)، بر بشریت امروز و به‌ویژه دنیای اسلام و بالاخص ملت ایران اسلامی، حق بزرگی دارد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، ابراز کرد: آنچه از عزت و عظمت، استقلال، آزادی و آزاد منشی که ملت سر بلند ایران اسلامی از آن برخوردار است و ارزش‌های الهی که احیاء شد، مرهون امام(ره) هستیم.
 
امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اینکه بنیان گذاری و تأسیس حکومت و حاکمیت اسلام، در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی همه انبیاء و اولیاء(ع) در طول تاریخ بود، ابراز کرد: ائمه(ع) ما در صدد این بودند که حاکمیتی بر اساس قرآن و اسلام بر پا کنند، اما مردم زمانشان اهل بصیرت نبودند و توطئه دشمنان این فرصت را به آنها نمی‌داد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مردم زمان ما امتی اهل مسئولیت شرعی، انقلابی، اجتماعی و ملی بودند که در حمایت از امام(ره)، به میدان آمدند و ثابت کردند امت امام حسین(ع) هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه خیلی متأسفم که می‌شنوم زمین های حاصلخیز و منطقه پر باران را برای کشت تریاک استفاده می‌کنند، اظهار کرد: خیلی باعث ناراحتی است و این افراد باید بدانند کشت تریاک، قطعا حرام است، در آمد آن‌هم حرام‌ترین لقمه‌ای است که به‌دست می‌آورند و باعث نابودی نسل می‌شود.
 
امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسئولین خبر می‌دهند که کشت‌های تریاک معدوم شده، اما گزارشات مردمی حاکی از عکس ماجراست و بخش وسیعی از آن نابود نشده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با بیان اینکه جریان گذرگاه رفح، در باریکه غزه حقیقتا مصیبت بزرگی است، گفت: صهیونیست‌های جنایتکار، امروز تحت حاکمیت یک مشت وحشی خونخوار، مردم مظلوم و آواره را با موشک‌های آمریکایی هدف قرار دادند/1400/
ارسال نظرات