۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۷۵۸۵۹۴
معاون تعلیم و تربیت سپاه ملکان:

آیت الله شهید رئیسی اسوه خدمت، تعهد، مسئولیت پذیری و ولایتمداری بود

آیت الله شهید رئیسی اسوه خدمت، تعهد، مسئولیت پذیری و ولایتمداری بود
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان به همت آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی ملکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان به همت آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی ملکان برگزار شد.

حجت الاسلام سلیمانی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان ملکان در این مراسم، داشتن روحیه جهادی و تفکر انقلابی همراه با مردم داری را از ویژگی‌ های رئیس جمهور شهید برشمرد و گفت: آیت‌ الله شهید رئیسی اسوه خدمت، تعهد، مسئولیت‌پذیری و ولایتمداری بود.

وی همنشینی با فقرا، پاکدستی، متواظع بودن و انس با شهدا را از دیگر خصوصیات شهید جمهور یاد کرد و ابراز داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند، مسیر این شهدا با گام های مستحکم تر طی خواهد شد و اگر رضایت مردم و خداوند در کار باشد خداوند به او و کارش برکت می دهد و دیدیم که خداوند چگونه دلها را به سوی ایشان سوق داد و این مطلب در مراسم تشییع مشهود بود.

حجت الاسلام سلیمانی خطرنشان کرد: وزیر فقید امور خارجه کشورمان شخصیتی محبوب نه تنها در میان مردم ایران بلکه در جبهه مقاومت بود.

وی بیان کرد: آیت الله شهید آل هاشم، عمری را در راه خدمت به اسلام و انقلاب در عرصه‌ های مختلف گذراند.

حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد: شهید دکتر مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدين آذربایجان‌شرقی با روحیه بسیجی و انقلابی، نمونه بارز یک مدیر در تراز انقلاب بود.

وحید نستوهی
ارسال نظرات