۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۵۸۶۰۷
مسئول سیاسی سپاه تبریز:

استقامت فکری و عملی لازمه ایستادگی در جبهه حق است

استقامت فکری و عملی لازمه ایستادگی در جبهه حق است
مسئول سیاسی سپاه ویژه تبریز با بیان اینکه استقامت فکری و عملی لازمه ایستادگی در جبهه حق است، گفت: تاریخ نشان داده است که صرف قبول کردن جبهه حق کافی نیست بلکه نیاز به استقامت دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار ناصر زارع در جمع مدیران سیاسی حوزه های سپاه تبریز افزود: تعدادی از چهره های شاخص انقلاب اسلامی با وجود زحمات فراوان برای انقلاب ولی بخاطر عدم استقامت در راه حق، منحرف شده و شروع به سهم خواهی کرده و در مقابل ولایت ایستادند.

وی ادامه داد: ما باید همیشه مراقب افکار و اعمال خود باشیم و آ نها را با معیار ولایت بسنجیم تا مبادا از دایره ولایت پذیری خارج شویم.

زارع با اشاره به حوادث اتفاق افتاده در فلسطین بیان کرد: اکنون رژیم کودک کش اسرائیل با دو بحران سیاست داخلی و بحران اقتصادی گرفتار شده است که منجر به نابودی این رژیم منحوس خواهد شد و توان مقابله با حماس را نخواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اعتراضات دانشجویان دانشگاه های آمریکا در حمایت از فلسطین اظهار داشت: جنبش حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در آمریکا شعله ور شده است هرگز خاموش نخواهد شد و اکثر جوانان امروزی آمریکا موافق فلسطین هستند و حس انزجار از رژیم غاصب اسرائیل هر روز بیشتر از قبل می شود.

وحید نستوهی
ارسال نظرات