۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۷۵۸۶۷۴
فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛

اعزام ۲۶ دستگاه اتوبوس زائران کاشانی به مرقد مطهر امام خمینی

اعزام ۲۶ دستگاه اتوبوس زائران کاشانی به مرقد مطهر امام خمینی
اصفهان – سرهنگ کریم اکبری از اعزام ۲۶ دستگاه اتوبوس زائران کاشانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبرداد و گفت: اعزام زائران همراه با یادبود شهدای کاشان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری شاگاه شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد زائران کاشانی به مرقد مطهر امام راحل اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه اعزام‌ها از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کاشان انجام می‌شود، افزود: برای اعزام زائران کاشانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اتوبوس‌هایی در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه زائران حرم مطهر امام راحل فردا شب ساعت ۲۲ از کاشان حرکت می‌کنند، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۲۶ دستگاه اتوبوس زائران حرم مطهر امام راحل از کاشان اعزام می‌شوند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه اعزام زائران همراه با یادبود شهدای کاشان انجام می‌شود، گفت: شرکت در سخنرانی رهبر معظم انقلاب، تبیین سیره شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی در طول مسیر از جمله بخش‌های پیش‌بینی شده زائران است.

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) هیمنه پوشالی آمریکا و قدرت‌های غرب را در هم کوبید، افزود: امام راحل در عمل ثابت کرد بدون وابستگی به شرق و غرب می‌توان زندگی کرد.

سرهنگ اکبری اظهار داشت: این مسأله جهادی که رهبر معظم انقلاب امروز مطرح می‌کند موضوعی بود که امام خمینی (ره) نیز هبه آن تاکید داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات