۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۷۵۸۹۳۴

آیا اساسنامه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تغییر می‌کند؟

آیا اساسنامه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تغییر می‌کند؟
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از رویداد بازی آرا گفت اساسنامه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تغییر می‌کند اما هنوز خبری از اخبار ثانویه این موضوع نیست.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ۲۴ اردیبهشت بود که محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از رویداد بازی‌آرا گفت براساس آخرین تغییر در اساسنامه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که به تصویب رسیده و طی چند روز آینده ابلاغ می‌شود، مسئولیت تنظیم‌گری و حمایت از سایر بازی‌های مهم اعم از بازی‌های رایانه‌ای در اختیار این بنیاد قرار می‌گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف این تغییر ساختار را پشتیبانی مالی، ساختار پژوهشی و نیروی انسانی قوی‌تر عنوان کرده و گفت به واسطه این موضوع تنظیم‌گری گسترده‌تری خارج از حوزه بازی‌های رایانه‌ای شکل می‌گیرد.

با گذشت بیش از ۲۰ روز از این موضوع همچنان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای سکوت اختیار کرده و خبری از تصویبات اساسنامه نیست. پس از پیگیری‌ها از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این خصوص همچنان خبری از شرح ماجرا نیست و انتظار می‌رود حداقل رئیس یا یکی از مدیران و معاونان این بنیاد در خصوص این موضوع موضع گیری کنند.

براساس شنیده‌ها بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هنوز اقدامی در خصوص نگارش اساسنامه جدید نکرده است.

ارسال نظرات