۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۷۵۸۹۴۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

برنامه‌های عید غدیرخم باید هنرمندانه و جذاب اجرا شوند

برنامه‌های عید غدیرخم باید هنرمندانه و جذاب اجرا شوند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: لازم است برنامه‌های متناسب با عید سعید غدیر هنرمندانه و با جذابیت بالا اجرا شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز در دیدار با اعضای ستاد بنیاد غدیر استان کرمانشاه اقدامات انجام‌گرفته را قابل ‌تقدیر دانست و اظهار داشت: هدایت امور در این مسیر به دست خود حضرت است و خدمت به این دستگاه توفیقی برای خادم است. 
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه برای هیچ دستگاهی درعالم به‌اندازه دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط مردم هزینه نمی‌شود، عنوان کرد: مردم زندگی خود را با حضرت سیدالشهدا (ع) شریک می‌دانند و آنچه که در اربعین اتفاق می‌افتد صرفاً گوشه‌ای از آن است. دستگاه حضرت علی (ع) هم اینچنین است و در تمام این سال‌ها اقدامات مربوط‌به عید سعید غدیر روزبه‌روز گسترش یافته و به لطف خدا عالمگیر شده است. توسل و حرکت در این مسیر برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت.
 
امام‌ جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه لازم است برنامه‌های متناسب با عید سعید غدیر هنرمندانه و با جذابیت بالا اجرا شوند، اظهار داشت: تأثیر برنامه‌های هنرمندانه در ذهن فرزندان جامعه که نسل بعدی ما هستند بسیار چشمگیر است. باید از نسل جوان در برپایی برنامه‌های مرتبط با عید بزرگ غدیر استفاده کرد. 
 
وی با اشاره به اینکه منابع اهل ‌سنت نیز فراوان به روایت غدیر تأکید شده است، تصریح کرد: به‌لطف خدا برخلاف تبلیغات دشمن، تعصبات کاهش یافته و تشرف به تشیع فزونی گرفته است.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم مبانی غدیر را گسترده و هنرمندانه مطرح کنیم، عنوان کرد: ما با برادران و خواهران اهل‌سنت بر محورهای وحدت هستیم و این منافاتی با بیان حق ولایت امیرالمؤمنین(ع) ندارد؛ چراکه باید حق خدا و پیامبر اکرم(ص) و حق نسل موجود و نسل‌های آینده را ادا کنیم.
 
در پایان حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه به فضل خدا برنامه‌های بنیاد غدیر با کمیت و کیفیتی بیش‌ازپیش ادامه خواهد داشت، گفت: لازم است به بحث‌های علمی و تبیینی واقعه عظیم غدیر هم به‌طور جدی و دقیق توجه شود./1400/
ارسال نظرات