۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۷۵۸۹۵۰
امام جمعه خرم آباد:

اخلاق‌مداری محور انتخابات قرار گیرد

اخلاق‌مداری محور انتخابات قرار گیرد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در انتخابات اخلاق مداری مدنظر باشد، از تهمت زدن و لجن پراکنی برای تخریب رقبا خودداری شود و توصیه های مقام معظم رهبری در این زمینه نصب العین قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد گفت: ملت بزرگ ایران همانگونه که در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش شکوه و عظمت آفرید در انتخابات پیش رو نیز شگفتی ساز خواهد شد.

امام جمعه خرم‌آباد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر را زمینه ساز عزت و سربلندی کشور خواند و گفت: در انتخابات اخلاق مداری مدنظر باشد، از تهمت زدن و لجن پراکنی برای تخریب رقبا خودداری شود و توصیه های مقام معظم رهبری در این زمینه نصب العین قرار گیرد.

وی در ادامه خطبه ها،به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم خدمتگزاری در کشور اشاره کرد و افزود: در همین راستا برای طرح راه آهن خرم آبادبه دورود، ۹۱۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده و این یعنی خدمت ادامه دارد و ان شاءالله مشکل راه آهن به زودی حل خواهد شد. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین جوانی جمعیت را از جمله های برنامه های مهم کشور عنوان کرد و بر برنامه ریزی درست برای دستیابی به این امر مهم تأکید کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به صعود تاریخی تیم خیبر به لیگ برتر فوتبال، این پیروزی را به مردم لرستان و همچنین کادر فنی و فرهنگی و بازیکنان خیبر تبریک گفت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با بیان اینکه ملت ما به‌واسطه ازدست‌دادن خدمتگزارانی صدیق و خدمتگزاری در طراز رئیس‌جمهور شهید رئیسی، داغدار، غمگین و محزون است، گفت: مردم ما به‌واسطه هوشیاری و بصیرتی که داشتند و فضا را تبدیل به یک حماسه کردند و ۱۲ میلیون در تشییع‌ جنازه شهدای خدمت حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: میلیون‌ها نفر در مجالس بزرگداشت این شهدا حضور پیدا کردند، این حماسه و حضور بر سرمایه ملی و اجتماعی نظام ما افزود، اعتبار ملی و بین‌المللی ما را بالا برد، این از بصیرت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و مردم است.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی باتدبیر خود ایران و ایرانی را در چشم جهانیان عزیز کرد و به اعتبار ایران و ایرانی افزود، مردم عزیز، عشایر، طوایف همیشه در صحنه، فرهیختگان، احزاب، گروه‌های سیاسی و… حفظ این عزت و سرمایه ملی و اجتماعی و اعتبار در نزد جهانیان با سه چیز ادامه پیدا می‌کند که آن هم شامل حضور انبوه و مشارکت حداکثری در انتخابات هشت تیر، انتخاب افراد شایسته و همچنین محور بودن اخلاق‌مداری در انتخابات هستند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات