۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۵۹۴۹۳

حمایت علما و خطبای مشهور کشور از قالیباف

حمایت علما و خطبای مشهور کشور از قالیباف
علما و خطبای مشهور کشور در بیانیه‌ها و سخنانی از محمدباقر قالیباف، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، هر چقدر به زمان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم، شاهد افزایش تبلیغات و رقابت رسانه ای میان نامزدهای ریاست جمهوری هستیم؛ همچنین اصولگرایان و اصلاح طلبان و دیگر جریان های سیاسی به دنبال حمایت و مطرح کردن نامزدهای انتخاباتی خود در میان مردم هستند.

در این میان برخی از چهره های مشهور، در بیانیه ها و سخنانی از محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت و وی را فرد اصلح معرفی کردند.

در ادامه به مرور برخی از اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره انتخاب آقای محمدباقر قالیباف از سوی برخی از خطبای مشهور و اخبار منتشره در این باره می پردازیم. 

 

م/

حمایت حجت الاسلام عالی از قالیباف

حجت الاسلام والمسلمین عالی از اساتید دانشگاه و حوزه علمیه در سخنانی از کاندیداتوری محمد باقر قالیباف حمایت کرده و وی را فردی جهادی دانست که سابقه کار در میدان دارد.

تعداد بازدید : 502

حجت الاسلام رفیعی: به دکتر قالیباف رأی می دهم

کانال رسمی تلگرام حجت الاسلام‌ والمسلمین دکتر رفیعی، اعلام کرد ایشان در انتخابات ریاست جمهوری از محمدباقر قالیباف حمایت می‌کند.

حمایت حجت الاسلام رفیعی از قالیباف

 

حمایت حجت‌الاسلام طائب از قالیباف

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار نیز از جمله افرادی است که حمایت خود از محمدباقر قالیباف در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام و وی را کاندیدای اصلح دانسته و توضیحاتی درباره برخی از حاشیه ها و شایعات مطرح شده پیرامون آقای قالیباف ارائه کرد.

 

حمایت برخی از خطبای مشهور از قالیباف

حجت الاسلام صلح میرزائی: قالیباف؛ خیر الموجودین برای ریاست جمهوری

اینجانب با احترام به همه نامزدهای جبهه انقلاب و هواداران ایشان و پس از بررسی شخصیتی، برنامه‌ای و کارنامه‌ای نامزدهای جبهه انقلاب، ویژگیهای نامزد اصلح را بیشتر در رزمنده میدان جنگ سخت و خدمتگزار دوران جنگ نرم، جناب آقای دکتر قالیباف یافته‌ و ایشان را خیر الموجودین برای ریاست جمهوری این دوران از انقلاب اسلامی می‌دانم.

با آرزوی پیروزی ملت شریف ایران در پیمودن مسیر انقلاب به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)تا رسیدن به زمینه‌سازی طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه).

خادم ملت شریف ایران اسلامی در مجلس خبرگان رهبری

سعید صلح میرزائی
۱۴۰۳/۳/۲۵

 

م/

حمایت حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی از قالیباف

حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی در بیانیه‌ای تبیینی به حمایت از محمدباقر قالیباف پرداخت و نوشت: «آقای جلیلی بزرگوار برایم عزیز است اما آقای قالیباف در مقام اجرا، امتحان پس داده است  و کارنامه‌ای در پروژه‌های کلان و مدیریت‌های اجرایی داشته است»

وی ادامه داد: آقایان دیگر گل و متقی و سلامت، لکن تئوریسین بوده و خروجی خدمات میدانی ملاحظه نکرده‌ایم.

بی‌آزار تهرانی نوشت: قالیباف موفق‌ترین مدیراجرایی کشور است که با توجه به حضور در شهرداری تهران و قرارگاه خاتم تسلط کافی بر امور اجرایی و اقتصادی را دارد. در فرماندهی ناجا ارتباط تنگاتنگ با مسايل فرهنگی اجتماعی داشته و در مجلس با احزاب در تعامل بوده است.‌ همچنین او از بنیانگذاران اصلی صنعت موشکی است.

وی در پایان نوشت: «همه می‌دانند به اندازه شهیدتهرانی برای موشکی زحمت کشیدی و پلیس ۱۱۰ را از کجا به کجا رساندی و در شهرداری چه کردی و فرمانده لشکر همیشه سرافراز پنج نصر بودی». همه می‌دانند که چه قدر به تو تهمت زدند و می‌زنند و تو برای آرامش مردم جواب ندادی؛ به تو ختم کلام را می‌گویم: خسته نشو، بعد از شهادتت معذرت‌خواهی ها شروع خواهد شد.

حمایت علما و خطبای مشهور کشور از قالیباف

حجت الاسلام علی نهاوندی استاد حوزه علمیه نیز از دکتر محمدباقر قالیباف حمایت کرد.

متن بیانیه این استاد حوزه علمیه به این شرح است:

قال رسُولُ اللَّهِ (صلّی الله علیه و آله و سلّم)‏: أَیُّمَا رَجُلٍ اسْتَعْمَلَ رَجُلاً عَلَی‏ عَشَرَةِ أَنْفُسٍ عَلِمَ أَنَّ فِی الْعَشَرَةِ أَفْضَلُ مِمَّنِ اسْتَعْمَلَ، فَقَدْ غَشَّ اللَّهَ وَغَشَّ رَسُولَهُ وَغَشَّ جَمَاعَةَ الْمُسْلِمِینَ.
هر كس در انتخاب خود مردى را بر ده تن رياست دهد و بداند كه كسى توانمندتر از او هست پس به خدا و رسول خدا و جماعت مسلمين جفا كرده است.(نهج الفصاحه، ج۱، ص ۳۶۱).

اینجانب با توجه به ویژگی هایی همچون ولایتمداری، کاردانی، روحیه جهادی، کارنامه موفق، خستگی ناپذیری، برنامه محوری جناب دکتر محمدباقر قالیباف را شایسته ترین فرد از نظری علمی و عملی برای تصدی پست ریاست جمهوری در میان کاندیداهای محترم دیگر می دانم.
علی نهاوندی

گفتنی است، حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، احمد پناهیان و علی ثمری نیز در سخنانی از آقای قالیباف حمایت کرده و ایشان را فردی اصلح برای جایگاه ریاست جمهوری عنوان کردند.

ارسال نظرات