۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۵۹۵۴۳
رئیس دانشگاه باقرالعلوم:

شهدای خدمت، هویت ممتاز جمهور شدند

شهدای خدمت، هویت ممتاز جمهور شدند
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی علوی تشییع با شکوه پیکر‌های پاک شهدای خدمت را نشانه حق شناسی مردم نسبت به مجاهدت‌های شبانه روزی رئیس جمهور شهید ارزیابی کرد و گفت: هر تحلیلی قبل از دست پیدا کردن به پدیدارشناسی الهی این پدیده ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید احسان رفیعی علوی رئیس دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام در گردهمایی پنجم از سلسله گردهمایی‌های اصحاب علوم انسانی و اجتماعی در یادبود شهدای پرواز اردیبهشت که صبح امروز در سالن شهید بهشتی دانشگاه باقرالعلوم برگزار شد، ضمن بزرگداشت شهدای خدمت که جان خود را در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی فدا کردند، اظهار داشت: بزرگترین عطیه الهی حیات است و بالاترین نعمت در حیات شهادت است و شهدای خدمت از این طایفه بودند که به نعمت بزرگ زندگی رسیدند.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام جمهوریت را هویت نظام دانست و با بیان اینکه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از برخی شعائر اسلامی می‌توان گذشت، تاکید کرد: شهدای خدمت هویت ممتاز جمهور شدند و انتخاب مردم را به انتخاب الهی وصل کردند و آنان با اقدامات ارزشمند خود فصل جدیدی از خدمتگزاری را در نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی علوی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمهور به ویژه آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ضمن بیان اینکه اگر شهید هویت جمهور باشد می‌تواند آثار اجتماعی بزرگی را در جامعه اسلامی رقم زند، ابراز کرد: کسی که هویت جمهورش منجر به انتخاب الهی شود بلوغ اجتماعی را در جامعه ایجاد خواهد کرد.

وی تشییع با شکوه پیکر‌های پاک شهدای خدمت را نشانه حق شناسی مردم نسبت به مجاهدت‌های شبانه روزی رئیس جمهور شهید ارزیابی کرد و گفت: هر تحلیلی قبل از دست پیدا کردن به پدیدارشناسی الهی این پدیده ممکن نیست و امیدواریم به انتخاب الهی جمهور منتهی و به جامعه الهی منتظر منجر شود.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام در پایان رسیدن به این بلوغ اجتماعی که در جامعه پدیدار شده را زاییده عمل صالح شهدای جمهور خواند و ضمن بیان اینکه مردم قدردان خدمات مسئولین متعهد و وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، ابراز کرد: شهدای خدمت هویت جمهور را در نظام اسلامی به مردم نشان دادند.

ارسال نظرات