۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۵۹۵۹۴

تابستان داغ مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا

تابستان داغ مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا
مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعة الزهرا(س) از آغاز ثبت‌نام در دوره‌های تابستانه این مرکز ویژه عموم بانوان بالای ۱۷ سال خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم نیک‌زاد، مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعة الزهرا(س) از آغاز ثبت‌نام در دوره‌های تابستانه این مرکز ویژه عموم بانوان بالای ۱۷ سال خبر داد.

وی گفت: در آستانه شروع فصل پر انرژی تابستان و با رویکرد مهارت‌افزایی و توانمندسازی بانوان، مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا علیهاالسلام، فراخوان ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی خود را اعلام کرد. این دوره‌ها در قالب ۸۵ رشته کاربردی ویژه عموم بانوان علاقه‌مند بالای ۱۷ سال، از تاریخ ۱۵ تیرماه به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا علیهاالسلام افزود: این دوره‌ها در قالب ۶ گروه آموزشی هنر و ادبیات، مهارت‌ها و سبک‌زندگی، علم و فناوری، زبان و طب و سلامت ارائه شده است.

خانم نیک‌زاد ادامه داد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها از تاریخ ۲۷ خرداد تا ۵ تیرماه می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز به آدرس https://courses.jz.ac.ir نسبت به ثبت‌نام در دوره‌ها اقدام کنند. با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی‌ دوره‌ها فقط از طریق کانال مرکز در پیام رسان ایتا انجام می‌شود، ضروری است فراگیران در کانال ایتا مرکز، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz عضو شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شناسه کاربری https://eitaa.com/ama_center در پیام‌رسان ایتا در ارتباط باشند.

ارسال نظرات