۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۷۵۹۷۵

خاطره یک طلبه آرژانتینی از دیدار با آیت الله خامنه ای

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز اسلامی آرژانتین با اشاره به علاقه‌مندی مردم آرژانتین به انقلاب اسلامی ایران گفت: وقتی در آرژانتین درباره انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کنم همه با گرایش های مختلف، جمع می شوند و با علاقه و اشتیاق به سخنانم گوش می کنند و این میزان محبوبیت انقلاب اسلامی ایران را در این کشور می رساند.
شيخ محمود عيد



شیخ محمود عید، مدیر مرکز اسلامی آرژانتین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به علاقه‌مندی مردم آرژانتین به انقلاب اسلامی ایران گفت: دلیل این علاقه‌مندی این است که انقلاب ایران مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست ایستاده است.

وی با بیان خاطره‌ای از دیدار با مقام معظم رهبری، از این رویداد به عنوان شیرین ترین خاطره تبلیغی خود نام برد و ادامه داد: پنج سال پیش با گروه 22 نفری از فارغ التحصیلان طلاب خارجی به محضر مقام معظم رهبری رفتیم و دو نفر از طلاب یکی از ترکیه و دیگری از پاکستان قرار بود سخنرانی کنند. بعد از طلبه ترکیه ای، آن طلبه دیگر وقتی شروع به سخنرانی کرد نتوانست و دستانش به شدت می لرزید، حضرت آقا فرمود اگر به خاطر من است که من صفر و هیچ هستم شما راحت باشید، وقتی این سخن را شنیدیم همگی به گریه افتادیم. بعد از مراسم به نوبت دست ایشان را بوسیدیم در این میان یک طلبه آذربایجانی به ایشان گفت در روز قیامت ما را دعا کنید ایشان فرمود: اگر من اهل بهشت باشم دعایتان می کنم و اگر شما اهل بهشت باشید مرا دعا کنید. آن دیدار شرین ترین خاطره عمر من است و همیشه دعا می کنم دوباره تکرار شود. ان شاء الله./916/ت302/ع

ارسال نظرات