۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۵۹۷۹۶
حجت الاسلام قادری تشریح کرد؛

فعالیت‌های گروه جهادی «شهید محمدرضا شفیعی» در دهه ولایت

فعالیت‌های گروه جهادی «شهید محمدرضا شفیعی» در دهه ولایت
مدیر گروه تبلیغی جهادی «شهید محمدرضا شفیعی» گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و امام راحل، پرچم پُر افتخار غدیر و نام مبارک امیرالمومنین علی(ع)، در بسیاری از نقاط مختلف جهان، خودنمایی می‌کند.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قادری مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید محمد رضا شفیعی با تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته با برنامه‌های متنوع، به استقبال بهترین روز خدا و بزرگترین جشن اسلام، یعنی عید غدیر خم خواهیم رفت.
 
وی غدیر را مبدأ خوبی‌ها، محبّت‌ها و مهربانی‌ها در عالَم دانست و گفت: ما مسلمانان باید عید غدیر خم را بزرگ بشماریم و طبق تاکیدات ائمه معصومین علیهم‌السلام، از هر کاری در جهت تعظیم این روز، دریغ و کوتاهی نکنیم.
 
این مبلّغ عرصه بین‌الملل با بیان اینکه قدم برداشتن برای احیای غدیر، ضمن آنکه وظیفه هر شیعه و ارادتمند به امیرالمومنین علی علیه‌السلام است، برکات و آثار عجیب و ارزشمندی در زندگی معنوی و مادّی انسان می‌گذارد، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و امام راحل، پرچم زیبای غدیر و نام مبارک امیرالمومنین علی علیه‌السلام، در بسیاری از نقاط مختلف جهان، خودنمایی می‌کند.
 
وی فعالیّت‌های مردمی و جهادی را نقطه قوّت جشن‌های غدیر ارزیابی کرد و افزود: بایستی با محوریت غدیر، سایر فضائل و ارزش‌ها نیز برای مردم و جامعه تبیین و ترویج شود.
 
مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید محمدرضا شفیعی در خصوص برنامه‌های این گروه در دهه ولایت اظهار کرد: اجرای دومین پویش ملّی "من عاشق علی‌اَم" در فضای مجازی ویژه سنین ۴ تا ۱۴ سال که با هدف آشنا نمودن بیشتر کودکان و نوجوانان با مساله ولایت علوی و جریان غدیر خم است، همراه با ۱۱۰ جایزه ارزنده، توزیع ۱۱۰ جعبه شیرینی به همراه عیدی نقدی به پاکبانانِ سطح شهر قم که در سحرگاه عید مبارک غدیر مشغول خدمت هستند (برای هفتمین سال متوالی)، طبخ و توزیع ۱۱۰ پُرس چلوکباب کوبیده با گوشت گوسفندی و برنج ایرانی به نیازمندان شناسایی شده و تحت پوشش در ظهر عید غدیر برای چهارمین سال، از جمله برنامه‌های گروه تبلیغی جهادی شهید محمد رضا شفیعی در ایام دهه ولایت خواهد بود.
 
وی برپایی "دومین جشنواره مردمی ساداتِ محلّه ما" همراه با برنامه‌های شاد همچون: سرسره بادی، عمو روحانی، گروه‌های سرود، مدیحه‌سرایی، توزیع اسکناس نو، اهدای جوایز به دختران و پسران نوجوان، اطعام علوی، عروسک گردانی و .... در عصر عید سعید غدیر، آماده‌سازی و توزیع ده‌ها بسته گوشت گرم گوسفندی بین نیازمندان در روز عید قربان برای پنجمین سال متوالی و تزئینات محلّات با ریسه پرچم، زَروَرق و چراغانی با استفاده از ظرفیت نوجوانان و اهالی محلات را از دیگر فعالیت‌هایِ پیش رویِ اعضاء گروه تبلیغی جهادی شهید محمد رضا شفیعی دانست و افزود: همه باید تلاش کنیم تا جشن غدیر را هر سال بهتر از سال گذشته برپا کنیم.
 
حجت الاسلام قادری گفت: عزیزانی که تمایل به مشارکت در برپایی جشن‌های دهه ولایت دارند می‌توانند از طریق شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۵۵۵۴۷۴ به نام گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی و از طریق آیدی @Ahmadqaderi در پیام رسان ایتا، اقدام نمایند.
ارسال نظرات