۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۷۵۹۸۴

آزمون پایانی دوره آموزشی مرزبانی از مکتب اهل بیت در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون پایانی دوره آموزشی مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) با حضور مدیر آموزش‌های مناطق خاص دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در زاهدان برگزار شد .
دوره پودماني مرزباني از مکتب اهل بيت ويژه روحانيون زاهدان
حجت الاسلام محمدعلی سلیمانی، مدیر آموزش‌های مناطق خاص دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در حاشیه برگزاری آزمون پایانی دوره آموزشی مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: دوره آموزشی مناطق خاص دفتر تبلیغات اسلامی با عنوان مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) و با موضوع آشنایی و نقد جریان سلفی گری و وهابیت در دیماه و بهمن ماه ساالجاری در شهرهای زاهدان و زابل برگزار شد .

وی، افزود: این دوره در زاهدان ویژه فضلا و روحانیون و فرهنگیان و در زابل ویژه خواهران طلبه و مبلغ و فضلا و برادران روحانی تشکیل شد .

حجت الاسلام سلیمانی، بیان داشت: با هماهنگی و اشراف دفتر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، آزمون پایانی این دوره در شهرستان زاهدان که ویژه برادران و خواهران فرهنگی و فضلای روحانی بود، یکم اسفندماه جاری به صورت تستی و تشریحی و با شرکت 180 نفر از شرکت کنندگان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد .

مدیر آموزش‌های مناطق خاص دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، همچنین گفت: آزمون پایانی دوره در شهرستان زابل نیز یک شنبه دوم اسفندماه جاری با حضور 170 نفر از خواهران طلبه و برادران روحانی برگزار شد و در پایان آزمون علاوه بر گواهینامه آموزشی، هدیه تبلیغی نیز به قبول‌ شدگان اعطاء می شود .

حجت الاسلام محمدعلی سلیمانی، افزود: این دوره های آموزشی در قالب 160 ساعت حضوری و غیرحضوری و با در اختیار گذاشتن منابع آموزشی و درسنامه‌ها به صورت تماماً رایگان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم برگزار شد .

مدیر آموزش‌های مناطق خاص دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، خاطر نشان کرد: تمام هزینه های برگزاری و اعزام استاد بر عهده دفتر تبلیغات اسلامی بوده و هماهنگی حضور نیروها و مستعدین استان تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و با هماهنگی نهادهای مذهبی انجام شده است ./940/پ202/ص
ارسال نظرات