۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۷۵۹۸۶

پذیرش مدرسه علمیه نواب مشهد آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ پذیرش مدرسه علمیه عالی نواب مشهد، در رشته های تخصصی ادبیات عرب، فقه و اصول و کلام اسلامی برای سال تحصیلی 90 – 89 آغاز شد.
اطلاعيه پذيرش مدرسه عالي نواب مشهد مدرسه علميه عالي نواب مشهد،


حجت الاسلام یاربی، مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه عالی نواب مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: مدرسه علمیه عالی نواب مشهد، در سه رشته تخصصی برای دوره پنج ساله در سطح دو و سه پیوسته تحصیلات حوزوی در سال تحصیلی 90- 1389 دانش پژوه می پذیرد که ثبت نام در آزمون ورودی این مدرسه از اول اسفند ماه آغاز شده و تا پانزدهم آن ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام یاربی ادامه داد: دارا بودن مدرک اتمام سطح یک حوزه از حوزه های علمیه قم، مشهد و اصفهان، اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه علمیه خراسان و قبولی در آزمون کتبی، شفاهی و مصاحبه از شرایط پذیرش این حوزه علمیه به شمار می رود.

مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه عالی نواب مشهد خاطر نشان کرد: ثبت نام در آزمون ورودی مدرسه علمیه عالی نواب مشهد به صورت حضوری، ارسال مدارک از طریق پست و پست الکترونیکیPazireshnavab@gmail.comو تلفنی صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت 1389 توزیع خواهد شد، اظهار داشت: آزمون کتبی تحصیل در رشته های تخصصی ذکر شده در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه سال 1389 برگزار می شود و آزمون شفاهی و مصاحبه نیز از تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال 1389 آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام یاربی گفت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 2214133- 2259559 با پیش شماره 0511 تماس بگیرند و یا به واحد پذیرش مدرسه علمیه عالی نواب مشهد، واقع در جنب حرم مطهر امام رضا(ع)، ابتدای خیابان شیرازی مراجعه کنند./930/پ202/ص

ارسال نظرات