۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۷۵۹۹۲۸

فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدها در قم

فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدها در قم
در فضای حوزه و روحانیت شور و شوق انتخاباتی به نقطه مطلوبی رسیده و علی رغم مشاهده برخی از بداخلاقی های انتخاباتی از سوی حامیان برخی نامزدها، حوزویان تلاش دارند با رعایت اخلاق، متانت و ادب به تبلیغ نامزدهای مطبوع بپردازند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، همزمان با ایام برنامه تبلیغات نامزدهای احزار صلاحیت‌ شده چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ستادهای انتخاباتی نامزدها در  شهرهای مختلف فعالیت خود را آغاز کرده و ستادها، مشغول تبلیغ و ترویج نامزد مورد علاقه خود به مردم هستند.
 
در حالی که کمتر از 8 روز به برگزاری انتخابات باقی مانده است شور و شوق انتخاباتی با فعالیت ستادهای انتخاباتی در حال رونق گرفتن است و کوچه و خیابان ها، حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته است.
 
مشاهدات خبرنگار خبرگزاری رسا حاکی است هر یک از شش نامزد ریاست جمهوری، اقدام به برپایی ستادهای مردمی در مناطق مختلف شهری کرده اند.
 
از میان نامزدها، سعید جلیلی در شهر مقدس قم چندین ستاد انتخاباتی برپا کرده و ستاد مرکزی روحانیت این نامزد نیز در بلوار سیمه ابتدای خیابان شهیدین، در حال فعالیت است.
 
ستاد مردمی محمد باقر قالیباف نیز چهارشنبه 30 خرداد امسال رسما با برخی اعضای ستاد وی در بلوار عطاران قم، فعالیت خود را آغاز کرد.
 
براساس این گزارش: ستادهای انتخاباتی زاکانی و قاضی زاده هاشمی گرچه جنب و جوش و تحرک آقایان قالیباف و جلیلی را ندارد اما آنها نیز فعالیت خود را آغاز کردند و در فضای نشأت گرفته از اخلاق و ادب و متاثر از آموزه های دینی به تبلیغ  دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری می پردازند.
 
ستاد مسعود پزشکیان نامزد اصلاح طلب نیز با حضور وی و جمعی هوادرانش در 26 خرداد رسما افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.
 
حجت الاسلام مصطفی پور محمدی مسؤولیت در امور روحانیت ستاد انتخاباتی خود را به حجت الاسلام میردامادی  واگذار کرده است.
 
با بالا گرفتن تب و تاب انتخاباتی در سراسر کشور شخصیت ها و صاحب نظران مختلف، به اعلام حمایت از نامزد مورد علاقه خود پرداختند. در فضای حوزه و روحانیت نیز شور و شوق انتخاباتی به نقطه مطلوبی رسیده و علی رغم مشاهده برخی از بداخلاقی های انتخاباتی از سوی حامیان برخی نامزدها، حوزویان تلاش دارند با رعایت اخلاق، متانت و ادب به تبلیغ نامزدهای مطبوع بپردازند.
ارسال نظرات