۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۵۹۹۴۸
حجت الاسلام اکرمی:

انتخاب افراد بی برنامه و بر مبنای تعصبات زبانی، خطایی نابخشودنی است

انتخاب افراد بی برنامه و بر مبنای تعصبات زبانی، خطایی نابخشودنی است
حجت الاسلام اکرمی با تاکید بر انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو، گفت: انتخاب افراد بی برنامه و بر مبنای تعصبات زبانی خطایی نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت‌ الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان سراب با تبريک هفته قوه قضائیه از اقدامات قضات سراب در راستای اجرای عدالت قدردانی کرد.

وی با تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر خم خاطرنشان کرد: اهمیت این بالاتر از عید قربان، فطر و سایر اعیاد مذهبی است و خداوند متعال در آن روز بعد از اعلام ولایت حضرت علی(ع) توسط حضرت پیامبر(ص) مهر اکمال دین را ایجاد کرد.

حجت الاسلام اکرمی عنوان کرد: احسان و طعام دادن در عید غدیر از مستحبات موکد و لزوم آذین سازی شهر علامه امینی می باشد.

امام جمعه سراب با تقدیر از اقدام فرمانده انتظامی شهرستان سراب در کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و ۷۰ تن شکر توسط یک سودجو بر لزوم برخورد ریاست دادگستری به صورت عبرت آموز تاکید کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم از حضور مداحان نجومی و قیمت گذاری های کذایی برای مداحی انتقاد و ابراز داشت: انتظار داریم در دهه محرم از مداحان بومی استفاده شود چرا که پرداخت های صد میلیونی برای مداحان اسراف است.

حجت الاسلام اکرمی با انتقاد از مداح محوری در هیئت ها اظهار کرد: نبود عالم در هیئت موجبات تحریف در عزاداری و خرافه گرایی می شود.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو بیان کرد: انتخاب به افراد بی برنامه و بر مبنای تعصبات زبانی خطایی نابخشودنی است.

امام جمعه سراب یکی از معیارهای انتخاب اصلح را نگاه به جهت گیری دشمن در جریان انتخابات عنوان کرد که دشمن ازچه کسی ناراضی و به چه کسی امید بسته است.

ارسال نظرات