۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۶۰۰۱۱
آیت الله رمضانی:

حضور پرشور در انتخابات ضریب امنیت بین المللی ایران را افزایش می‌دهد/ رئیس جمهور باید خود را هزینه مردم کند

حضور پرشور در انتخابات ضریب امنیت بین المللی ایران را افزایش می‌دهد/ رئیس جمهور باید خود را هزینه مردم کند
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام با بیان این که گزینش بهترین افراد در مسئولیت ها و نقش آفرینی بشر در سرنوشت خود، دو نکته آموزشی مهم واقعه غدیر است بر لزوم توجه به انتخاب فرد اصلح در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در نشست انتخابات پرشور؛ قدرت نرم جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل که بعد از ظهر امروز با حضور برخی از طلاب فعال در فضای مجازی در سالن جلسات مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام برگزار شد ضمن تبریک ولادت امام هادی علیه السلام، زیارت غدیریه را یکی از یادگارهای ارزشمند امام هادی دانست که در آن تعداد ۱۵۰ ویژگی و صفت از امیرالمومنین علیه السلام بیان شده است.

وی افزود: گزینش بهترین ها در مسئولیت ها و حضور و نقش آفرینی بشر در سرنوشت خود، دو نکته آموزشی مهم واقعه غدیر است که امروزه می توانیم از آن به صورت جهانی استفاده کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام بیان داشت: باید در جامعه دینی بهترین فرد شناسایی و انتخاب شود. مردم سالاری دینی ایران اسلامی، برخاسته از آموزه های اسلامی است و دین اسلام، برای نقش آفرینی مردم در سرنوشت خود، اهمیت بسیاری قائل بوده و به آن توصیه موکّد دارد.

آیت الله رمضانی با اشاره به لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای رسیدن به اهداف اسلامی و دینی مورد نظر اسلام ابراز کرد: خبرگزاری مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام با درک این اهمیت به صورت ۲۷ زبانه است و آماده همکاری با افراد این عرصه هستیم.

وی افزود: باید از ظرفیت رسانه به صورت بین المللی استفاده کنیم و آموزه های اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام را به جهانیان بشناسانیم.

گزینش بهترین افراد در مسئولیت ها و نقش آفرینی بشر در سرنوشت خود، دو نکته آموزشی مهم واقعه غدیر است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام با اشاره به ضرورت توجه به اخلاق رسانه ای در کنار لزوم توجه به مبانی اسلامی تاکید کرد: دیدگاه ما برخلاف غربی ها این است که همچون عرصه سیاست در عرصه رسانه نیز باید اخلاق را رعایت کرد.

لزوم جلوگیری از افراط و تفریط های رسانه ای در معرفی اهل بیت علیهم السلام

وی افزود: باید در فعالیت های رسانه ای در شناساندن اهل بیت علیهم السلام به جهان و جامعه از افراط و تفریط پرهیز شده و با عقلانیت، معنویت و عدالت به پیش رفت‌.

آیت الله رمضانی در بخشی دیگر از سخنان خود در این نشست، توجه به حقوق بشر و مقابله با بردگی مدرن را از جمله ضروریات فعالیت فعالان رسانه ای دانست و عنوان کرد: باید یکی از خط های خبری ما مقابله با این موضوع باشد.

باید به جهاد تبیین توجه شود

وی افزود: جهاد تبیین مسئله مهم این روزهای فعالیت های رسانه ای است و باید در حوزه های مختلف اسلامی و الهی تلاش کرده و با ادبیات به روز و بین المللی در این عرصه گام برداریم. اگر بتوانیم به درستی تبیین کرده و فرهنگ اهل بیت علیهم السلام را به جهانیان برسانیم، فاتح میدان فکر و اندیشه جهان خواهیم بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام توجه به لزوم حفظ استقلال سیاسی انقلاب اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام در فضای مجازی و رسانه ها را از جمله ضروریاتی دانست که اصحاب رسانه باید به این نکته اهتمام داشته باشند.

گزینش بهترین افراد در مسئولیت ها و نقش آفرینی بشر در سرنوشت خود، دو نکته آموزشی مهم واقعه غدیر است

تاثیر عملیات وعده صادق بر دیدگاه جهانیان نسبت به ایران

وی افزود: بسیاری از کشورها بعد از عملیات وعده صادق ایران اسلامی را جزو قدرت های اول جهانی می دانند و امروز نگاه همه دنیا به ایران، نگاه قدرتمندی و اقتدار است.

آیت الله رمضانی لازمه موفقیت بین المللی را داشتن نگاه بین‌المللی عنوان کرد و بیان داشت: کسی که زبان فهم مردم جهان را فهمیده باشد، می تواند در عرصه رسانه و فعالیت های رسانه ای موفقیت کسب کند.

شرکت باشکوه مردم در انتخابات، ضریب امنیت بین المللی ایران را افزایش خواهد داد

وی با بیان این که شهدای خدمت با ایجاد اعتماد در میدان، مسیر خدمت را هموار و ایجاد اعتماد کردند ابراز کرد: شهدای خدمت سبب حضور گسترده مردم در انتخابات پیش روی خواهند شد و ان شاءالله حد نصاب انتخاب رئیس جمهور این دوره، تغییر محسوسی پیدا خواهد کرد.

گزینش بهترین افراد در مسئولیت ها و نقش آفرینی بشر در سرنوشت خود، دو نکته آموزشی مهم واقعه غدیر است

 باید کسی را انتخاب کرد که خود را هزینه مردم کند

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام افزود: شرکت باشکوه مردم در انتخابات ضریب امنیت بین المللی ایران را افزایش خواهد داد و باید کسی را انتخاب کرد که خود را هزینه مردم کرده و همانند شهید رئیسی، خستگی ناپذیر بوده و قطار نظام اسلامی را تندتر حرکت دهد.

آیت الله رمضانی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاثیر آن بر سبک زندگی بشری اظهار داشت: باید به فضای مجازی کوچ کنیم. امروز تاثیر مبلغ دینی در فضای مجازی به مراتب بیشتر از تأثیرگذاری مبلغان سنتی است که باید به این مسئله بیش از پیش توجه شود.

ارسال نظرات