۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۷۶۰۱۲۷
پورمحمدی در «بدون تعارف»:

خودم را موظف به خدمت به مردم می‌دانم

خودم را موظف به خدمت به مردم می‌دانم
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه «بدون تعارف» گفت: خودم را موظف به خدمت به مردم می‌دانم من بدهکار شما هستم با پول شما ۴۵ سال تربیت شدم. حالا وظیفه دارم به شما خدمت کنم تا شما و کشورم را سر بلند ببینم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سوم تیرماه در برنامه «بدون تعارف» شبکه ۲ جهت معرفی اجمالی خود حضور پیدا کرد.

پورمحمدی با اشاره به علت حضور خود در انتخابات، گفت: در جامعه احساس سردی و رخوت ایجاد شده و هر کس بتواند تحول ایجاد کند و شور ایجاد کند موظف است در این عرصه حاضر شود.

وی افزود: هیچ کس نمی‌تواند به خود نمره ۲۰ دهد. من هیچ وقت به خودم نمره کامل نمی‌دادم چون هم خودم و هم مردم انتظار زیادی از خودم دارم. باید رضایت مردم را جلب کنیم همه ما در این نارضایتی مسئول هستیم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: با توجه به تجربه شفافیت و مبارزه با فساد بنده فکر می‌کنم کسانی که از فساد نان می‌خورند با من مخالف باشند. وی پی ان فروش‌ها برای ما مشکلات امنیتی ایجاد کردند و مانع کار کشور است این جریانات از حضور بنده ناراحت خواهند شد. در ۶ ماه اول دولتم رانت‌خواران و کسانی که از وضع جاری نانشان در روغن است از دست من ناراحت می‌شوند.

تعداد بازدید : 0

پورمحمدی گفت: من چهار بار گزارش تمام اموال خودم و خانواده را گزارش دادم. یک خانه و ماشین دارم. پاداش خدمت را که به من دادند به بچه‌ها دادم تشویقشان کردم که در بورس بگذارند که بلایی که سر بقیه آمد سر ما هم آمد. 

وی اضافه کرد: پس‌انداز خاصی ندارم. اگر یک ماه حقوقم نرسد خانم بنده می‌گوید به آخر ماه نمی‌رسیم. فرزندان من هم دارایی خاصی ندارند یکی از بچه‌ها وضع پدر شوهرش خوب است ولی وضعیت اقتصادی فرزند دیگرم از ما نیز ضعیف‌تر است. هیچ کدام از بچه‌های من شغل دولتی ندارند.

وی اظهار داشت: مهم تصمیم درست گرفتن است خدا هم بقیه‌اش را درست می‌کند خیلی وقت‌ها از خودم راضی بودم که کارم را درست انجام دادم.

تعداد بازدید : 0

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: فکر می‌کنم مردم به عنوان یک مدیر جدی، قاطع و جسور من را می‌شناسند. ولی مهم این است که مردم بعداً تصویر مثبتی از من داشته باشند.

پورمحمدی گفت: من وزیر کشور دولت نهم بودم، من جدا نشدم، به من توصیه کردند برای حفظ حرمت خودت استعفا بده که من هم قبول کردم. البته هنوز رفاقتم با جناب احمدی‌نژاد بر قرار است. دولت یازدهم شاید با تیپ ما هم‌خوانی نداشت، بنده را رئیس قوه قضائیه به دولت یازدهم به عنوان وزیر دادگستری معرفی کرد چرا که وزیر دادگستری را رئیس قوه قضائیه معرفی می‌کند.

وی تاکید کرد: از کار اداری می‌شود بازنشست شد اما آدمی که دغدغه داشته شود بازنشستگی برای او معنا ندارد خصوصا اگر آن شخص روحانی باشد. 

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: یکی از مشکلات روسای جمهور ما این است که تکالیف زیادی ندارند و وظایف آن‌ها گاهی مبهم است. قدرت باید به دولت و رئیس‌جمهور برگردد. رئیس جمهور قول می‌دهد اما نمی‌تواند عمل کند بین مردم بدنام می‌شود. لذا باید قدرت به دولت بازگردد.

پورمحمدی خطاب به هوادارن خود عنوان کرد: اگر من را شایسته می‌دانید و می‌دانید که می‌توانم خواسته‌های شما را برآورده کنم به من رای دهید. منتقدین نیز منصف باشند از انتقاد دست برندارید اما با انصاف.

وی در پایان گفت: خودم را موظف به خدمت به مردم می‌دانم من بدهکار شما هستم با پول شما ۴۵ سال تربیت شدم. حالا وظیفه دارم به شما خدمت کنم تا شما و کشورم را سر بلند ببینم.

ارسال نظرات