۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۷۶۰۱۶
امام جمعه خوی:

غرب با تحریک گروه‌های تکفیری منطقه را ناامن کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی گفت: غرب و صهیونیزم با تحریک گروه‌های تکفیری نوع کشورهای اسلامی را ناامن کرده‌اند.
امام جمعه خوي
حجت‌الاسلام سیدرضی شکوری، امام جمعه و رییس حوزه‌های علمیه خوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: آمریکا و بیشتر کشورهای غربی امروز بی شرمی و جسارت خود را به جایی رسانده اند که برای نابودی مسلمانان به کشورهای اسلامی لشکرکشی می‌کنند.

وی با تأکید بر وحدت امت اسلامی در مقابله با نظام سلطه تصریح کرد: مادامی که جوامع اسلامی حول محور قرآن و پیامبر اکرم(ص) وحدت کلمه نداشته باشند، باید منتظر معضلات دیگری نیز در جهان اسلام بود.

امام جمعه خوی با اشاره به اقدام اخیر مجلس در کاهش روابط با دولت انگلیس خاطر‌نشان کرد: سوابق دولت انگلیس در ایران سیاه است، مردم مسلمان ایران دل خوشی از رفتارهای استعمارگرایانه این دولت ندارند.

وی این اقدام مجلس را شجاعانه دانست و گفت: بازگشت به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و عمل به منویات امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب راه اصلی عزت و اقتدار واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

تولیت حوزه علمیه خوی در ادامه با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: ملت ایران پس از گذشت 31 سال از عمر نظام جمهوری اسلامی با حضور خود یک بار دیگر روحیه استکبارستیزی خود را به معرض نمایش گذاشتند و به استعمارگران نشان دادند که ملت ایران فریب شعارهای عوام فریبانه غرب را نخواهد خورد./ 935/ت302/س
ارسال نظرات