۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۶۰۲۶۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خانواده شهدا ادامه دهنده راه جهاد و شهادت هستند

خانواده شهدا ادامه دهنده راه جهاد و شهادت هستند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خانواده شهدا ادامه دهنده راه جهاد و شهادت هستند و در راستای دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در مراسم جشن غدیر ویژه خانواده های شهدای سادات در مجتمع توانبخشی ایثار لرستان، با تبریک عید بزرگ غدیرخم اظهارداشت: غدیر، عید اکبری است که دین با آن کامل شد، خداوند اسلام را به عنوان دین کامل برای هدایت و ارشاد بشریت پسندید، عیدی که اکمال دین و اتمام نعمت است و سبب ناامیدی دشمنان شد عیدی بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شهامت، شجاعت، حرکت جهادی و انقلابی شهدا افزود: شهدا انسان‌هایی شجاع، مومن، متدین، جهادگر بودند که برای دفاع از خاک کشور پا به عرصه گذاشتند.

وی بر ضرورت برگزاری این‌چنین جلساتی تاکید کرد و عنوان داشت: جلسات با نور حضور شهید روشن و معطر است و برگزاری این جلسات برای امنیت کشور ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: شهدا با عظمت هستند و برگزاری جلساتی با نام شهدا ادامه دهنده راه جهاد و شهادت است.

وی در ادامه با بیان اینکه منزلت، مقام، کرامت و عزت شهدا برای خانواده شهید آرامش‌بخش است، گفت: امروز رسالت خانواده شهدا سنگین‌تر است و باید وظیفه شناس باشند و وظیفه امروز مشارکت حداکثری است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه پایه انقلاب مردمی است، اظهارداشت: خانواده شهدا در راستای دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، انتخاب کسی که همراه و یاری گر رهبری باشد، باید برابر خون شهدا ادای دین کنیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات