۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۷۶۰۳۳۰
زاکانی در میدان امام حسین:

هر رأی مردم، رأی به نظام جمهوری اسلامی است

هر رأی مردم، رأی به نظام جمهوری اسلامی است
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه هر رأی مردم، رأی به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هر رأی مردم در پای صندوق‌ها، رأی به مقابله با فساد، ایجاد امید و نشاط برای جونان، ایجاد امکان تولید و جهش آن، ایجاد رفاه عمومی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع حامیانش در میدان امام حسین ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: ما آماده‌ایم تا صدای ملت باشیم و صدای کسانی باشیم که در گرو فساد و تبعیض دچار فقر شده‌اند.

وی افزود: در انقلاب اسلامی عدالت رونق پیدا کرد اما هنوز فقر و فساد و تبعیض هست که باید مقابل آن ایستادگی شود. من آماده‌ام تا با وجود این فسادها، حق مردم را بگیرم.

حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: این خان‌ها و خانچه‌ها در کشور هستند و زحمت شما مردم را ضایع و حق شما را می‌گیرند لذا باید حق مردم از این جماعت گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه آزادی در انقلاب باید عمق پیدا کند و مردم‌سالاری خود را با نظارت بر مسئولین و امرونهی بر آن‌ها اثبات کند، گفت: نکته بعد موضوع استقلال است، ما از استکبار نجات یافتیم اما استقلال فرهنگی و اقتصادی ما تکمیل نشده است و اینجا محل تحول و کار است. 
زاکانی گفت: آن روزی که وزیر اطلاعات وقت خطا کرد و به دنبال تهدید بود به عنایت شما ملت مقابل او ایستادیم و در صحن مجلس و افکار عمومی محاکمه شد.
وی ادامه داد: روزی که دادستان تهران خطا کرد و خطایش در صحن مجلس قرائت شد و از کار برکنار شد. روزی که وزیر نفت دولت اصلاحات معاهده غلطی را امضا کرد، ۸۰ تا ۹۰ میلیارد دلار به مردم ضرر زد؛ لذا این افراد باید در جمهوری اسلامی محاکمه شوند. یک روز خود وزیر نفت دولت سابق به من گفت این عددی که می‌گویی از کجا آمده است. گفتم یک عددش ۵۳ میلیارد دلار عدم النفع است. اینان باید در جمهوری اسلامی محاکمه شوند.
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: آمده‌ایم صدای فروخفته ملت در سراسر کشور باشیم. آمده‌ایم تا در حوزه توزیع مناسب کشور همه سهم ببرند. آمده‌ایم بگوییم مردم صاحب این کشور هستند.
زاکانی اظهار کرد: شعارهایی که در مورد آزادی می‌دهند غلط است؛ آن‌ها آمده‌اند سرمایه‌های مردم را به تاراج بگذارند.
وی ادامه داد: امروز دستگاه‌های نظامی، امنیتی ما بااقتدار و پاک هستند اما در کشور در کنار این اقتدار یک «امیر عبداللهیان» می‌خواهیم که برود نقد کند نه اینکه سند ننگین امضا کند.

عکس امروز پزشکیان با روحانی نشان می‌دهد که آنها به مردم راست نمی‌گویند

 
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه باید راه شهید رئیسی ادامه یابد، گفت: باید نگذاریم دولت سوم روحانی و با کارنامه سیاه و تحمیل امکانات و بدهی‌های زیاد بر سرکار بیاید.
 
زاکانی گفت: عکس امروز پزشکیان با روحانی نشان می‌دهد که آنها به مردم راست نمی‌گویند.
 
وی تصریح کرد: در سال 94 قانون رفع موانع تولید را تصویب کردیم، ماده 20 آن به دولت اسبق گفته بود که ظرف 6 ماه آیین‌نامه‌ای را بنویسید تا کسانی که در دهه 80 و بیش از 600 مورد وام ارزی گرفته‌اند بیایند و بدهی خود را تصویب کنند اما وقتی بررسی کردیم، مشاهده کردیم که 44 نفر از آن‌ها یارانه بگیر هستند لذا باید با آن‌ها برخورد جدی شود، اینها به توفیق نخواهند رسید اما ما هم باید دقت کنیم و نگذاریم که‌این‌طور اتفاقات در کشور پیش آید. 
 
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: اگر بناست قانون امربه‌معروف وجود داشته باشد این حق مردم است که مسئولان را امربه‌معروف کنند.
 
زاکانی تأکید کرد: عدالت یعنی اینکه همه فرصت برابر داشته باشند لذا باید به تمام اقوام یک نگاه را داشته باشیم، عدالت یعنی اینکه به حقوق مردم توجه کنیم و به نقاط ضعیف کشور نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
 
زاکانی تصریح کرد: امروز دیگر در دره فرحزاد معتاد متجاهر نمی‌بینید و دارد به 54 هکتار تفرجگاه تبدیل می‌شود. در میدان شوش و میدان هرندی و کوهسنگی هم معتاد نمی‌بینید و کمتر از 20 هزار نفر داخل کمپ هستند تا خوب شوند و به جامعه برگردند. 
 
وی افزود: یارانه طلایی حق شماست، هر ایرانی ۲۰ میلیون که معادل ۶ گرم طلاست لذا از آغاز دولت این یارانه اجرا می‌شود. عده‌ای که آب استخرشان را با برق شما گرم می‌کنند، نمی‌خواهند مردم ثروتمند شوند.
 
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: عده‌ای که آب استخرشان را با برق مردم گرم می‌کنند نمی‌خواهند مردم ثروتمند شوند. اجرایی‌شدن اصل ۳۱ قانون اساسی در مورد مسکن، اصل ۲۸ قانون اساسی در مورد اشتغال حق شما مردم است.
 
وی ادامه داد: قبل از ثبت‌نام بنده عده‌ای می‌خواستند بنده را منصرف کنند و می‌خواستند همان روند دولت گذشته را ادامه دهند. یک جریان فاسد می‌خواستند ما نیایم یا تأیید صلاحیت نشویم تا صدای ما به مردم نرسد. 
 
زاکانی اظهار کرد: در دوره قبل بنده به‌خاطر شهید رئیسی از کنار رفتم اگر باز هم چنین شخصیتی را سراغ دارید نشان دهید. محکم در صحنه ایستاده‌ام تا حق مردم را بگیرم. موضوع چهار نامزد موضوع دیگری است لذا توصیه‌ام این است که باید بنشینیم و صحبت کنیم.

باید ماند تا صدای شما مردم بود

وی عنوان کرد: باید ماند تا صدای شما مردم بود و خواسته‌های شما را از کسانی گرفت که گوش آن‌ها سنگین است و باید بگویم که اینکار شدنی است.
 
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رهبر ما کسانی همچون شهید رئیسی و حاج‌قاسم می‌خواهد. نه این که تسلیم تهدیدها شوند. کشور مشکلاتی دارد اما سراسر آن فرصت است. راه شکستن تحریم از داخل کشور است. نمی‌شود عقب‌افتادگی کشور را ندید و صبح جمعه تازه بگویند ما فهمیدیم. کردم نمی‌گذارند دوباره این اتفاق‌ها بیفتد.

در مسیر تحقق تمدن نیاز به ساخت الگو داریم

زاکانی تصریح کرد: شوراها، شهرداری‌ها و شورها باید دست‌به‌دست دولت دهند. تجربه موفقی که با دولت شهید رئیسی داشته‌ایم. رکورد بی‌نظیری در ساخت مسکن در چهار هفته گذشته توسط آقای مخبر کلید خورد. باید ماند و صدا و خواسته مردم را از کسانی گرفت که گوش‌هایشان نزدیک است‌.
 
وی با بیان اینکه در مسیر تحقق تمدن نیاز به ساخت الگو داریم، اظهار کرد: باید منزلت ایران را بر بام جهان بنشانیم. جز تبعیت از رهبری و اتکا مردم نمی‌شود کاری انجام داد. نخبگان باید منبع تحولات باشند. باید همان ایرانی که امام راحل به ما وعده داد درست کنیم. 
 
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه هر رأی مردم، رأی به نظام جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: هر رأی مردم در پای صندوق‌های رأی، رأی به مقابله با فساد، ایجاد امید و نشاط برای جونان، ایجاد امکان تولید و جهش آن، ایجاد رفاه عمومی است.
 
زاکانی در پایان گفت: باید پای صندوق‌های رأی رفت و با انتخاب درست حق ملت را استیفا کرد و در مقابل کسانی که با شعارهای رنگی می‌خواهند باقی‌مانده دستاوردهای کشور را نیز به یغما ببرند، ایستاد.
ارسال نظرات