۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۷۶۰۳۳۱
پورمحمدی در جمع هواداران:

در رقابت‌های انتخاباتی مسامحه و تعارف نکردم

در رقابت‌های انتخاباتی مسامحه و تعارف نکردم
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در راه رقابت انتخاباتی مسامحه و تعارف نکردم، از کسی هراس نداشتم و به‌طورجدی به مشکلات پرداختم، ملت ما می‌فهمد و قضاوت درستی از ما دارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در همایش هوادارانش که در سالن حجاب تهران برگزار شد، گفت: اگر اسلام تحفه الهی است، در هر دوره ای گرد و غباری آمده و وظیفه ما این است که زوائد را کنار بزنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی تحفه الهی و محصول ولایت امیرالمؤمنین و اسلام ناب محمدی(ص) است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه امروز صدای و پیام ملت ایران، جهانگیر شده است، اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان پیشتاز است.

پورمحمدی اضافه کرد: امروز وظیفه ما این است که گفتمان انقلاب اسلامی و دستاوردهای ایران و شاخص‌های آن را بشناسیم و از آن دفاع و لغزش‌هایش را دفع کنیم.

وی با تأکید بر اینکه گرانی، بیکاری، تورم، فسادها و رانت را در کشور داریم، اما به آنچه گذرانده‌ایم، افتخار می‌کنیم، گفت: ملت ایران تاریخ درخشانی رقم زده است و ۴۵ سال به ملت ایران برای دفاع از مظلوم فشار وارد شد، اما ملت ایستاد و صدایش جهانگیر شده است.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: در موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ نباید تردید داشته باشیم.

پورمحمدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بسیاری از کمبودهای داخل کشور را حل و عقب‌ماندگی‌ها را جبران و نیازها را نیز تامین کرده است.

وی اضافه کرد: کشوری که بعد از ۲۰ سال، مقابل شدیدترین تحریم‌ها عقب‌نشینی نکند و در مقابل این تحریم‌های بسیار فلج‌کننده مقاومت کند، مطلوب است.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه تأکید کرد: سلامت، کاردانی و توانایی مدیران و استقامت مردمان، رکن اصلی موفقیت یک جامعه است.

پورمحمدی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به همت مردم غیور، حضور پیوسته و جسورانه مردم و رهبری به جایگاه بلندی رسیده است. 

وی تصریح کرد: دشمنان به‌دفعات گفته‌اند ما در مقابل جمهوری اسلامی شکست خورده‌این؛ این لحظات سخت بر ملت ایران خواهد گذشت و مشکلات رفع می‌شود.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: زیرساخت‌های جاده، ریلی، هوایی مشکل دارد، امروز حداقل ۱۲۵ میلیارد دلار در سال یارانه انرژی در کشور می‌دهیم و با نصف همین مبلغ می‌توانیم رفاه خوبی برای شهروندان ایجاد کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه من قول بیجا نمی‌دهم و قرار ما صداقت است، گفت: امروز اعتماد مردم سست شده، به حرف‌ها، شعارها و وعده‌های ما ایمان ندارند و باید این مشکل را حل کنیم.

وی اضافه کرد: برخی دوستان نامزدهای انتخابات، حرف‌های خوبی می‌زنند و برنامه‌های خوبی ارائه می‌دهند، اما چطور می‌خواهند آن را اجرا کنند؟

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: قدم نخست برای همه ما، مشارکت است که یک اصل بوده و پیروزی ملت ما با مشارکت است، کشور به همبستگی ملی و مشارکت بالا نیاز دارد.

پورمحمدی از افرادی که در خانه می‌مانند و رأی نمی‌دهند انتقاد و تصریح کرد: اگر مشارکت بالا باشد، ملت پیروز است و همه ما نامزدها نیز پیروز هستیم.

وی اضافه کرد: هر فردی رئیس‌جمهور شد، باید به او کمک کنیم و این به معنای بلوغ مردم‌سالاری و عقلانیت کامل در جامعه است که امروز به‌شدت نیازمند آن هستیم.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: باید مسئولیت خودمان را در این شرایط سخت به‌خوبی درک کنیم و مدیران و منتخبان ما باید تصمیمات درست و جسورانه به نفع مردم بگیرند.

پورمحمدی با بیان اینکه کشور نیازمند قهرمانان، انسان‌های توانمند، هوشمند، مطمئن، استوار و جسور است که در میدان‌های سخت وارد شوند و حتماً پیروز خواهند بود، گفت: به هر کس که از سبد رأی مردم خارج می‌شود، می‌گویم از روز نخست ریاست‌جمهوری به فکر ۴ سال دوم نباشید و این فاجعه مدیریتی است که به ما تحمیل شده است.

وی تأکید کرد: رئیس‌جمهور باید از روز نخست به این فکر کند که چه تصمیمی برای کشور ضروری است و آن را انجام بدهد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با تأکید بر اینکه در عرصه بین‌المللی برخی اشتباهات، خوش‌بینی‌ها، لبخندها، موفقیت‌های ظاهری و تندروی‌ها را نباید مرتکب شویم، اظهار کرد: امروز ایران ۳ برابر متوسط اروپا انرژی مصرف می‌کند که پیشنهاد می‌کنم مبنایی برای مصارف آب، برق، گاز و در مجموع سوخت در نظر بگیریم و آن را مجانی کنیم، اما مازاد مصرف باید به قیمت واقعی پرداخت شود.

پورمحمدی همچنین اضافه کرد: خودم را به این دلیل که توانستم گفتمان انقلاب را به‌دور از افراط‌وتفریط در افکار ملت ایران تزریق کنم، پیروز این میدان می‌دانم؛ چه رئیس‌جمهور بشوم یا نشوم؛ نیاز امروز کشور صراحت، جسارت و صداقت است.

وی اضافه کرد: در راه رقابت انتخاباتی مسامحه و تعارف نکردم، از کسی هراس نداشتم و به‌طورجدی به مشکلات پرداختم، ملت ما می‌فهمد، قضاوت درستی از ما دارد و ما را ارزیابی می‌کند.

ارسال نظرات