۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۶۰۴۰۶
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان:

شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است

شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است
اصفهان ـ حجت الاسلام عبداللهی نژاد گفت: هر فرد مؤمن، مسلمان و هر ایرانی که به کشور خود علاقه دارد باید در انتخابات شرکت کند و به فرد اصلح رأی بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در ثبات و امنیت منطقه گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون صدها هزار شهید و رشادتهای جانبازان و رزمندگانی است که در طول چهار دهه اخیر برای انقلاب اسلامی و کشور جانفشانی کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: امروز کشور ما در دنیا و در منطقه حرف برای گفتن دارد و بدون کشور ما همسایگان ما و سایر کشورهای منطقه و حتی دشمنان امکان اقدامی را ندارند و حتما در هر موضوعی باید نقش و جایگاه کشور ما در نظر گرفته شود و این جایگاه ریشه در رشادتهایی است که برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

حجت الاسلام عبداللهی نژاد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: شرکت در انتخابات و رأی دادن کار بسیار ساده‌ای است که از عهده هرکسی برمی‌آید و این وظیفه همه ما است که در انتخابات شرکت کنیم. اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم نمی‌توانیم پاسخگوی خون شهدا باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: هر فرد مؤمن، مسلمان و هر ایرانی که به کشور خود علاقه دارد باید در انتخابات شرکت کند و به فرد اصلح رأی بدهد تا دولتی شبیه دولت شهید رئیسی را پس از انتخابات مهم پیش رو شاهد باشیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات