۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۶۰۴۱۲
آیت الله کعبی با تقدیر از قاضی زاده و زاکانی:

جبهه انقلاب اسلامی نیازمند اجماع نهایی است

جبهه انقلاب اسلامی نیازمند اجماع نهایی است
آیت الله کعبی طی بیانیه ای ضمن تشکر از حضور انقلابی و جدی آقایان قاضی زاده و زاکانی در میدان انتخابات، انصرافشان را فداکارانه، مجاهدانه و در جهت تقویت موفقیت جبهه انقلاب اسلامی ارزیابی و بر لزوم اجماع نهایی جبهه انقلاب تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای با تقدیر و تشکر از فداکاری آقایان زاکانی و قاضی زاده هاشمی در جهت تقویت جبهه انقلاب، بر لزوم اجماع نهایی و معرفی یک کاندیدا از طرف جبهه انقلاب تأکید کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادران عزیز حضرت مستطاب اقای  دکتر زاکانی دام عزه و حضرت مستطاب اقای دکتر قاضی زاده هاشمی دام عزه

السلام علیکم و رحمة الله و بركاته 

از حضور انقلابی و جدی  آن برادران بزرگوار در میدان انتخابات ریاست جمهوری و جهاد تبیین ضرورت تداوم خط شهید آیت الله رئیسی اعلی الله مقامه و نیز بصیرت افرینی و روشنگری در مناظره ها و همچنین انصراف مجاهدانه و فداکارانه در جهت موفقیت جبهه انقلاب؛ سپاسگزاری و قدرشناسی می نمایم.

بی شک این حضور فعال در میدان از حسنات ماندگار و عمل صالح مهم سیاسی در کارنامه شما ثبت می شود و همه نیروهای انقلاب قدر لحظه شناسی و ایثار و فداکاری شما بزرگواران را می دانند و همت شما را ارج می نهند.

انتظار آن است که حضرات آقایان دکتر قالیباف و دکتر جلیلی تصمیم تاریخی در جهت اجماع جبهه انقلاب بر اساس فرایند و ضوابط اجماع سازی مورد توافق را بگیرند. امید است همت و تلاش بزرگان و مساعی حمیده انجام شده و در حال انجام دلسوزان جبهه انقلاب با درک لحظه ها و مخاطرات و موقعیت تاریخی به سرانجام خوشی منجر گردد.

والله من وراء القصد و هو ولی التوفیق 
۷/ ۴/ ۱۴۰۳ 
عباس کعبی

ارسال نظرات