۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۶۰۴۳
اجلاس خبرگان، تقدیر از رهبری(12)؛

حجت الاسلام محمدی:‌ مجالس خبرگان و شورای اسلامی پیگیر خواسته مردم در 9 دی و 22 بهمن هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدی گفت: خانه ملت و مجلس خبرگان رهبری به عنوان نمایندگان مردم همراه با مردم و همسو با خواسته های مردم در 9دی و 22 بهمن حرکت می کند و پیگیر مطالبات ملت است.
حجت الاسلام محمد محمدي  نماينده سلسه و دلفان در مجلس
حجت الاسلام محمد محمدی نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص نشست اخیر خبرگان رهبری اظهار کرد: خانه ملت و مجلس خبرگان رهبری به عنوان نمایندگان مردم همراه با مردم و همسو با خواسته های مردم در 9دی و 22 بهمن حرکت می کند و پیگیر مطالبات ملت است.

وی افزود: نمایندگان مردم در مجالس خبرگان و شورای اسلامی صدای خواسته مردم مبنی بر عملکرد شفاف خواص و بالا بردن بصیرت آنها را شنیده اند و قطعا این را به خواص بی بصیرت و نخبگانی که چند پهلو صحبت میکنند اعلام خواهند داشت.

حجت الاسلام محمدی خاطر نشان کرد: آنچه در 22 بهمن مشاهده شد چیزی نبود به جز لطف خداوند و نمایش بصیرت عموم جامعه که پیشاپیش برخی خواص به میدان آمده بودند.

وی با بیان اینکه اگر پیش از 22 بهمن شک و شبهه ای برای برخی خواص وجود داشت اکنون با حضور مردم باید به یقین برسند که اشتباه کرده اند گفت: فریب خوردگان فهمیدند که ملت راه خود را یافته اند و در مسیر انقلاب در حرکت اند، آن کسی که دچار گمراهی است خود آنها هستند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ابراز داشت: جمعیت 50 میلیونی حاضر در صحنه 22 بهمن پاسخی به کسانی بود که با سکوت خود به انقلاب خیانت میکنند و پاسخی دیگر به یاوه گویی های ضد انقلاب و حامیان آنها بود.

وی تصریح کرد: پاسخ ملت به فریب خوردگان این بود که اصلاح بشوند وگرنه حذف خواهند شد و پاسخ دیگرشان به ادعاهای ضد انقلاب و دشمنان بود و به آنها گفته شد که غلط کردید که در انقلاب ما دخالت می کنید، این انقلاب روز به روز قوی تر میشود و هیچ نیروی داخلی و خارجی توان مقابله با آن را ندارد. /955/ت302/ج

ارسال نظرات