۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۶۰۴۴
اجلاس خبرگان، تقدیر از رهبری(8)

عضو کمیسیون امنیت وسیاست خارجی مجلس:خبرگان در نشست پیش روی خود همانند مردم 9 دی و 22 بهمن صریح باشند

خبرگزاری رسا ـ کوثری گفت: مجلس خبرگان رهبری بایستی در نشست این هفته خود همچون عموم مردم که در 9 دی و 22 بهمن اعلام موضع شفاف داشتند, صریح و شفاف باشد.
محمد اسماعيل کوثري


سرداراسماعیل کوثری نماینده منتخب مردم تهران ری شمیرانات در مجلس طی گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه برخی افراد علی رغم دعوت چند باره و اعلام فرصت به آنها برای بازگشت می خواهند از نظام دفع بشوند،اظهار داشت: همه افراد نظام می خواهند این اشخاص در نظام بمانند و در چارچوب قرار گیرند ولی متاسفانه اینها نشان دادند که نصیحت پذیر نیستند.

وی افزود:مجلس خبرگان رهبری باید در جلسه آینده خود با توجه به رفتار اخیر اینگونه افراد و فتنه گری سران فتنه، در پیروی از رهبری همچون عموم مردم که در 9 دی و 22 بهمن اعلام موضع شفاف داشتند، صریح و شفاف باشد.

کوثری همچنین با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در مدیریت بحران و رفع فتنه در جامعه گفت: به طور کل جایگاه رهبری در نظام جمهوری اسلامی بر اساس اصلاح امور، دعوت همه خواص و عموم مردم به وحدت و یکپارچگی بوده است.

وی خاطر شان کرد: رهبر معظم انقلاب در طی هشت ماه اخیر بارها خواص و بخصوص خواصی که در وادی فتنه قرار گرفته اند را نصیحت کردند و به خوبی جامعه را مدیریت کردند و با همین مدیریت هوشمندانه بود که دشمن طی این هشت ماه به شدت مایوس شد و در نهایت در 22 بهمن شکست خود را تجربه کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در رابطه با نقش امنیت و وحدت در ثبات حکومت گفت: دشمن به طور کلی وحدت و امنیت جامعه ما را هدف قرار داده بود و در این زمینه امید های واهی به حوادث پیش آمده پس از انتخابات بسته بود، ولی در نهایت این مردم با تبعیت از رهبری بودند که دشمن امیدوار را در 9 دی و 22 بهمن به کلی مایوس کردند./955/ت302/ف.

ارسال نظرات