۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۶۰۵۱
اجلاس خبرگان،‌ تقدیر از رهبری(10)؛

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان: بهتر از حضرت آیت الله خامنه ای برای رهبری نداریم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر تدابیر و راهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری در حوادث اخیر نبود امروز ما دچار بحران های شدیدی بودیم.
حجت الاسلام و المسلمين محمد بهرامي خوشکار نماينده مردم كرمان در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تجلیل از نقش مقام معظم رهبری و هدایت های ایشان در جریانات مختلف گفت: معظم له همواره با بیانات، تدابیر و مواضع حکیمانه ای که اتخاذ کردند موجب ارشاد و راهنمایی امت اسلام شدند.

وی نقش آفرینی مقام معظم رهبری در حوادث و فتنه اخیر را حکیمانه و مدبرانه خواند و تاکید کرد: اگر تدابیر و تصمیمات عالی مقام معظم رهبری و همچنین فکر و اندیشه ایشان در بحران اخیر نبود ما دچار بحران های شدیدتری می شدیم.

این استاد حوزه علمیه کرمان گفت: اگر حضرت آیت الله خامنه ای شرایط را با تدبیر و درایت خود به پیش نمی بردند و در مقابل فتنه گران کوتاه آمده بودند ما وارد جریانات و بحران های دیگری می شدیم و امروز سرنوشتی همچون عراق و افغانستان در انتظار ما بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری هدایت ها و راهبری های رهبر فرزانه انقلاب را دلیل اصلی عبور کشور از فتنه اخیر دانست و بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند من نصف بدنم را داده ام و نصف دیگر آن را هم برای انقلاب خواهم داد و این موضوع افتخاری برای ما ایرانیان و حوزه های علمیه است و تاثیر بسیار زیادی در کشور و مردم داشت.

وی با اشاره به اجلاسیه آتی خبرگان رهبری اظهار داشت: در این اجلاسیه ها دیدگاه های علمی مطرح می شود و سخنرانان پیش از دستور در نطق های خود ضمن تبیین مسائل کلی کشور از هدایت ها و نقش آفرینی های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب تقدیر و تشکر می کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در اجلاس آتی خبرگان رهبری نیز موضع قدردانی خبرگان از هدایت ها و بیانات مقام معظم رهبری به ویژه مقابله با حوادث اخیر و تدابیر حکیمانه ایشان، با قوت و قدرت بیشتری بیان خواهد شد و باید توجه داشت که ما جایگزین بهتری از حضرت آیت الله خامنه ای برای اداره و رهبری کشور نداریم.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط حساس کشور خواستار پرهیز نخبگان و خواص از موضع گیری های دو پهلو شد و تاکید کرد: نخبگان لازم است به طور دقیق و شفاف سخنان مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند و نباید تنها به بخشی از فرمایشات ایشان تمسک کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص ولایت فقیه ابراز داشت: ما اگر از ولایت فقیه پیروی و تبعیت کنیم هیچ مشکلی نخواهیم داشت و همه باید به این موضوع مهم توجه کنند.

وی افزود: عملکرد حضرت آیت الله خامنه ای در حوادث اخیر و همچنین راهبری ها و هدایت های حکیمانه ایشان بسیار مثبت و درخشان است و آیندگان در این مورد به درستی قضاوت خواهند کرد و بر این امر صحه خواهند گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی خوشکار در بخش دیگری از سخنانش خواستار تبیین نقش مدیریت بحران رهبری توسط نخبگان و خواص جامعه شد و گفت: بصیرت سیاسی و انقلابی می طلبد که نخبگان و خواص به طور مطلق رهبر فرزانه انقلاب را مرشد و راهنمای خود قرار داده و اختلافات را کنار بگذارند./924/ت302/ج

ارسال نظرات