۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۶۰۵۳
به مناسبت سالروز آغاز ولایت امام زمان؛

ویژه برنامه‌های بنیاد مهدی موعود خوزستان اعلام شد‌

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خوزستان از اجرای برنامه‌های متنوع مهدوی در دهه آ‌غاز ولایت امام عصر(عج) در این استان خبر داد.
امام زمان
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خوزستان، سید احمد پورفرجی اظهار داشت:‌ در جلسه‌ای که با حضور مدیران ادارات و سازمان‌های استان خوزستان برگزار شد، مقرر شد همه نهاد‌ها به این مناسبت ویژه برنامه‌هایی را برگزار کنند.

پور فرجی خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری مهدوی، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری جشن‌هایی در قالب ولایت در بقاع متبرکه و مساجد استان خوزستان تدارک دیده شده است.

وی به اهمیت گرایش برنامه‌ریزی‌های فرهنگی بر محوریت مهدویت اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ مهدویت در استان خوزستان با اجرای برنامه‌های مختلف تبیین شود و این موضوع در دستور برنامه‌ریزان فرهنگی قرار گیرد.

مدیر عامل بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) شعبه خوزستان با اشاره به نیاز جامعه به اجرای برنامه‌هایی با محور مهدویت گفت: برنامه‌های طراحی شده در زمینه مهدویت باید کاربردی‌تر و ملموس‌تر باشند و با محوریت جوانان به اجرا درآیند.

پور فرجی اظهار داشت: بر این اساس زنگ بیعت نیز در مدارس استان صبح روز چهارشنبه، نهم ربیع‌الاول برابر با پنجم اسفندماه جاری نواخته می‌شود.

وی در ادامه گفت: چراغانی و ‌آذین‌بندی شهری‌های استان خوزستان توسط شهرداری و برپایی مراسم شب شعر با حضور شعرای اهل‌بیت(ع) و اهدای هدایایی به افراد با نام‌های مهدی و نرجس در مدارس و ادارات از دیگر برنامه‌های این دهه است.

گفتنی است نخستین روز پس از شهادت امام حسن عسکری(ع) به عنوان نخستین روز ولایت امام مهدی(عج) از طرف دوستداران آن امام غایب جشن گرفته می‌شود./945/د102/س
ارسال نظرات