۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۷۶۰۵۵۲
آیت الله فقیهی:

همه نامزدها در کنار رئیس جمهور منتخب قرار گیرند

همه نامزدها در کنار رئیس جمهور منتخب قرار گیرند
آیت الله فقیهی با بیان اینکه همه احزاب و گروه ها در انتخابات چهاردهم نماینده دارند، از نامزدها خواست به نتایج انتخابات توجه کرده و در کنار رئیس جمهور منتخب قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه شرکت در فرایند اخذ رأی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در ساختمان جامعه مدرسین، ابراز داشت: در این انتخابات همه احزاب نماینده دارند و همه می توانند شرکت کنند.

وی ادامه داد: از همه کسانی که به دنبال سرافرازی کشور هستند خواهش داریم در این انتخابات شرکت کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری و طرفداران آن ها تأکید کرد: از آنجا که در نهایت یک نفر به عنوان منتخب ملت مشخص خواهد شد خواهش ما از نامزدها این است، نامزدهایی که رای نیاوردند تابع قانون باشند و در کنار رئیس جمهور منتخب قرار بگیرند و ان شاءالله برای پیشبرد اهداف انقلاب و اهداف رهبری معظم تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه امکان هیچ تقلبی وجود ندارد بیان داشت: با توجه به اینکه در این انتخابات همه احزاب و گروه ها نماینده دارند، بعد از انتخابات حرفی نزنند که باعث ناراحتی مردم و موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم شود. ما روحیه ای که از این آقایان سراغ داریم همه تابع نظام و مقام معظم رهبری هستند.

ارسال نظرات