۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۶۰۵۵۶
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گرگانی:

مردم توقع دارند منتخبشان مانند شهید رئیسی پرکار باشد

مردم توقع دارند منتخبشان مانند شهید رئیسی پرکار باشد
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به مناظره ترامپ و بایدن از اهمیت شناخت رئیس جمهور از دشمنان سخن گفت و تصریح کرد: با کسی که با نظام دشمن است نمی توان در خصوص مشکلات به گفتگو نشست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمیر تقی حسینی گرگانی از علمای حوزه علمیه قم، در حاشیه فرایند رأی گیری در ساختمان جامعه مدرسین با اشاره به خدمات آیت الله رئیسی و تشکر مردم در تشییع جنازه تاریخی از آن شهید، بیان داشت: انتظارات مردم از رئیس جمهور بالا رفته و هر کس که به میدان وارد می شود طبیعتا باید مثل آیت الله رئیسی عمل کرده و بیشتر از معمول فعالیت کند.

وی در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید در مقابل دشمنان محکم ظاهر شده و مردمی بودن خود را حفظ کند، تصریح کرد: به تعبیر حضرت آیت الله خامنه ای کسی که با نظام زاویه دارد را نمی توان طرف گفتگو برای حل مشکلات قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گرگانی با اشاره به مناظره ریاست جمهوری آمریکا بین بایدن و ترامپ تصریح کرد: ترامپ از دفاع خود از رژیم غاصب سخن گفت و بایدن در موفقیت خود از بسیج کردن تمام کشورها در دفاع از رژیم صهیونیستی در شب عملیات وعده صادق سخن به میان آورد و این نشان می دهد که نمی توان با این افراد بر سر منافع کشور ما به گفتگو نشست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور علاوه بر ذکاوت و پرکاری باید دشمنان را بشناسد.

ارسال نظرات