۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۷۶۰۵۶۴

بازدید سخنگوی شورای نگهبان از برخی شعب انتخاباتی

بازدید سخنگوی شورای نگهبان از برخی شعب انتخاباتی
طحان‌نظیف در ادامه بازدید از شعب انتخاباتی شهر تهران، در شعبه انتخاباتی مسجد النبی (ص) نارمک حضور یافت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در ادامه بازدید از شعب انتخاباتی شهر تهران، در شعبه انتخاباتی مسجد النبی (ص) نارمک حضور یافت.

وی ابتدا با افراد پیر و جوان و حتی کودکانی که همراه با والدین‌شان آمده بودند و در صفی طولانی بیرون از مسجد ایستاده بودند تا رای بدهند، خوش و بش کرد و به نکات و پیشنهادات آن‌ها نیز گوش داد.

یکی از حاضران به سخنگوی شورای نگهبان گفت از مسئولان و رئیس‌جمهور آینده انتظار داریم به گونه‌ای عمل کنند که با افتخار و سربلندی هم خودمان در انتخابات شرکت کنیم و هم دیگران را به مشارکت در این امر مهم دعوت کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در این شعبه با عوامل نظارتی و اجرایی گفتگو کرد. از عوامل انتظامی تقدیر به عمل آورد و با خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها نیز گفتگو کرد.

طحان‌نظیف در گفت وگو با رسانه‌ها عنوان کرد که در برگزاری انتخابات در سراسر شعب با مشکل خاصی مواجه نیستیم و شاهد حضور خوب مردم در پای صندوق‌های رای نیز هستیم.

وی نماز مغرب و عشا را در مسجد النبی (ص) به جماعت ادا کرد.

گفتنی است، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۳ تیر ۱۴۰۳) در حدود ۵۹ هزار شعبه در سراسر کشور و در بیش از ۹۵ کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات