۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۶۰۶۸۷

انتشار دو فصلنامه علمی تخصصی اندیشه‌های دینی و ارتقای سلامت

انتشار دو فصلنامه علمی تخصصی اندیشه‌های دینی و ارتقای سلامت
مسئول اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش حوزه علمیه خراسان از فراخوان مقاله دو فصلنامه علمی تخصصی اندیشه‌های دینی و ارتقای سلامت وابسته به مدرسه علمیه امام رضا علیه السلام گناباد خبر داد.

حجت‌الاسلام یزدانی به اهمیت جایگاه نشریات در بروندادهای پژوهشی پرداخت و گفت: وظایف ذاتی مدیریت پژوهش و توسعه علمی و اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش این حوزه برنامه‌ریزی و ساماندهی نشریات حوزه کهن خراسان است.

وی اضافه کرد: در همین راستا دریافت دو فصلنامه علمی تخصصی اندیشه‌های دینی و ارتقای سلامت وابسته به مدرسه علمیه امام رضا(علیه‌السلام) با شماره ثبت ۹۶۳۲۴ که پروانه انتشار آن در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر گردیده پذیرای مقالات خواهد بود.

مسئول اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش حوزه علمیه خراسان بیان داشت: این نشریه دارای معتبرترین سامانه نشریه کشور (سیناوب) می‌باشد، و در مشهور پایگاه‌های استنادی در سطح کشور(نورمگز، مگیران، سیویلیکا، جریف، پرتال جامع علوم اسلامی) نمایه خواهد شد و مقالات این نشریه شناسه معتبر بین‌المللی را دریافت می‌کنند.

شایان‌ذکر است: علاقه‌مندان برای ارسال مقاله به این نشریه به سامانه دوفصلنامه علمی تخصصی اندیشه‌های دینی و ارتقای سلامت به نشانی https://jds.journals.hozehkh.com مراجعه و همچنین شماره تماس ۰۵۱-۰۳۲۲۴۱۰۷۵ آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی می باشد.

ارسال نظرات