۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۶۰۷۲۰

گزارشی از مراسم افتتاحیه دفتر مجمع «خطبا اصحاب الصاحب»

گزارشی از مراسم افتتاحیه دفتر مجمع «خطبا اصحاب الصاحب»
مراسم افتتاحیه دفتر مجمع خطبا اصحاب الصاحب با حضور جمعی از طلاب، فضلا، اساتید و مبلغین حوزه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه دفتر مجمع خطبا اصحاب الصاحب با حضور جمعی از طلاب، فضلا، اساتید و مبلغین حوزه علمیه عصر روز یکشنبه در ساختمان میراث نبوت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عابدینی با تبریک و گرامیداشت روز مباهله که برای اثبات ولایت امیر المومنین بی نظیر است، انجام تکلیف در انتخابات پیش رو را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: قدرت جبران برای کوتاهی‌های احتمالی در انتخابات اخیر لازم است و با انجام تکلیف، نتیجه انتخابات هرچه باشد روسفید خواهیم بود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر اهمیت ایام باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری و یادآوری اهمیت و جایگاه ریاست جمهوری در برقراری حکومت عدل الهی و زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء، گفت: این چند روز باقیمانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، هر لحظه اش مانند شب قدر و مطابق هزار شب ارزش دارد و باید ارزش این لحظات برای تبلیغ دانسته شود.

همچنی حجت‌الاسلام حبیب عباسی رئیس دفتر مجمع خطبا اصحاب الصاحب در این مراسم ضمن گرامیداشت و تبریک روز مباهله و خیرمقدم به مهمانان گرامی، تبلیغات برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را بااهمیت دانست و با بیان اهمیت هویت اجتماعی در فعالیت‌های تبلیغی مبلغین، تصریح کرد: هویت فردی در حوزه علمیه قوی ولی هویت جمعی ضعیف است و هویت جمعی برای اثربخشی و نفوذ در مخاطب خیلی ارزشمند است.

وی با تاکید براینکه وظیفه اصلی دفتر مجمع خطبا اصحاب الصاحب تولید محتوای دینی برای مخاطبین است، گاهی ارائه مباحث سیاسی در خطابه را به صورت خام و عریان را منجر به نارضایتی مردم دانست و گفت: انتخابات ریاست جمهوری اهمیت فراوانی در رفع مشکلات داخلی دارد و در سرنوشت مقاومت اسلامی در سراسر دنیا تاثیرگذار است.

گفتنی است، در پایان مراسم، مهمانان با حضور اعضای اصل مجمع خطبا از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید به عمل آورده و گئده‌ صمیمانه برای بررسی راهکاری جذب حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی برگزار شد و طلاب نقطه نظرات و طرح‌های خود را برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح بیان کردند.

ارسال نظرات