۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۶۰۷۳

همایش طلاب اهل قلم پنجم اسفند در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اتمام داوری و برگزاری همایش اهل قلم در هشت محور قران و حدیث ، فقه و حقوق، ادیان و مذاهب، فلسفه و کلام، اخلاق و تربیت، عرفان، تاریخ و تراجم، کلیات و ادبیات در پنجم اسفند ماه در اصفهان خبر داد.
همایش طلاب اهل قلم پنجم اسفند در اصفهان برگزار می‌شود همایش طلاب اهل قلم پنجم اسفند در اصفهان برگزار می‌شود
حجت الاسلام مجید هادی زاده معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به برگزاری پنج دوره همایش اهل قلم، گفت: ششمین دوره این همایش چهار شنبه، پنجم اسفند در تالار فرهنگیان واقع در خیابان حافظ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از یکهزار اثر در موضوعات کلیات، تاریخ و سیره، فقه و حقوق، قرآن و حدیث، فلسفه و کلام، ادبیات، عرفان، اخلاق و تربیت، ادیان و مذاهب و اصلاح الگوی مصرف به دبیر خانه همایش رسیده است، افزود: آثار در دو سطح علمی پژوهشی و علمی ترویجی توسط هیات داوران متشکل از اساتید حوزه و دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفته است.

حجت الاسلام هادی زاده خاطر نشان کرد: چهار ممیزه انتشار اثر توسط پژوهشگاه‌های معتبر، چاپ اثر در مجلات علمی و پژوهشی، تخصصی بودن مقاله و مساله محور بودن آن و ابتکار در موضوع و تولید علم در آثار پژوهشی و دو ممیزه پرداختن به موضوعات ضروری جامعه و چاپ مقاله در مجلات علمی ترویجی در آثار علمی تریجی در داوری ها مورد لحاظ قرار گرفته است.

وی ادامه داد: آثار در شش قالب کتاب، مقاله، پایان نامه، طرح پژوهشی، وبلاگ و نرم افزار و نمایشنامه مورد ارزیابی قرار گرفته است.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: آثار دریافتی به جز رشته اخلاق که در سطح ملی برگزار شد، در سطح استان اصفهان قابل قبول بوده است.

وی ادامه داد: این دوره از همایش به همت معاونت پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با همکاری دانشگاه اصفهان، مرکز آموزش‌های تخصصی حوزه علمیه اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان،صدا و سیمای اصفهان و جامعه المصطفی العالمیه شعبه اصفهان، برگزار خواهد شد./965/پ202/ص
ارسال نظرات