۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۷۶۰۹۷۷

تجمع بزرگ مردم قم با عنوان «در امتداد ابراهیم» برگزار شد

تجمع بزرگ مردم قم با عنوان «در امتداد ابراهیم» برگزار شد
تجمع بزرگ مردم قم با عنوان "در امتداد ابراهیم" جهت اعتلای مسیر خدمت و پیشرفت با حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تجمع بزرگ مردم قم با عنوان "در امتداد ابراهیم" جهت اعتلای مسیر خدمت و پیشرفت با سخنرانی حاج حسین یکتا، اجرای حامد سلطانی و خوانندگی حسین حقیقی به همراه قرعه کشی کربلا و مشهد مقدس و با حضور اقشار مختلف و مردم انقلابی قم چهارشنبه شب ۱۳ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ در میدان آستانه جنب مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

در این مراسم حاج حسین یکتا جانباز دفاع مقدس با تاکید بر اهمیت زمان های باقیمانده تا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، این شب‌ها را شب‌های قدر انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: حوادث‌های دهه شصت گذشت و انقلاب همچنان استوار باقی مانده است و نام و ذکر امام خمینی (ره) همچنان بالاست.

سردار یکتا در بخش دیگری از سخنان خود، شب انتخابات را شب امتحان و انتخاب ارزیابی کرد و گفت: باید به کسی رای داد که راه و مکتب شهید رئیسی را ادامه دهد؛ این لحظات، لحظات وسط میدان بودن است و باید چهره به چهره و خانه به خانه جهاد تبیین کرد.

رزمنده و جانباز دفاع مقدس بخش دیگر سخنان خود را به جایگاه مقاومت اسلامی در ضعف و شکست ابرقدرت‌های جهان مانند اسرائیل اختصاص داد و نگاه همه احرار عالم را معطوف به جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و افزود: امروز مقاومت اسلامی از هر طرف اسرائیل را محاصره کرده است و اسرائیل نابود خواهد شد.

راوی دفاع مقدس با تاکید بر اینکه نسل جوان و نوجوان، جمهوری اسلامی را به اوج می‌رساند، اظهار داشت: دشمن دنبال مشارکت حداقلی مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هستند و امتحان سخت و سنگینی در روز جمعه داریم؛ ما در لحظات فتح قله‌ها هستیم و دشمن آتش سنگین خود را بر سر می‌ریزد و تمام قد ایستاده است.

سردار یکتا ضمن بیان اینکه اگر در وسط میدان ارزش‌ها باشیم خدای متعال نظر خواهد کرد، انتخابات را انتخاب گام دومی و بناگذاشتن کعبه آمال تمدن نوین اسلامی خواند و افزود: هر یک رأی یک خشت برای ساختمان تمدن اسلامی است و دشمن نمی‌خواهد این راه ادامه پیدا کند.

رزمنده و جانباز دفاع مقدس با تاکید بر اینکه زمان میدان داری برای انتخابات حداکثری است، گفت: توسل و توکل به خدای تبارک و تعالی معادلات را به هم می‌ریزد و توسل در شب عملیات والفجر ۸، باعث پیروزی این عملیات شد.

ارسال نظرات