۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۷۶۱۰۵۵
نماینده ولی فقیه در مازندران پس از شرکت در انتخابات:

منتخب مردم در حفظ امانت، عمل به وظیفه و جلب رضایت مردم تلاش کند

منتخب مردم در حفظ امانت، عمل به وظیفه و جلب رضایت مردم تلاش کند
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: هر عزیزی که انتخاب می شود این موقعیت را به عنوان امانت حفظ کند و وظیفه خود را در قبال مردم بتواند به نحو احسن انجام دهد و رضایت مردم را بتواند جلب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز پس از شرکت در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شاکریم که مردم عزیز ما به فاصله یک هفته دوبار برای ادای تکلیف شرعی و گرفتن حق خود یعنی انتخابات پای صندوق ها آمدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند »شنیدم شور و شوق مردم در این مرحله بیشتر است که اگر چنین باشد خرسند کننده است« و ما همینطور احساس می کنیم که شور و شوق در این مرحله بیشتر است.

امام جمعه ساری با اشاره به فرموده امام راحل که میزان رای ملت است، افزود: هر کس را که ملت انتخاب کنند همان برای ما ملاک است و آن شخص رئیس جمهور همه ما خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی ادامه داد: هر عزیزی که انتخاب می شود این موقعیت را به عنوان امانت حفظ کند و وظیفه خود را در قبال مردم بتواند به نحو احسن انجام دهد و رضایت مردم را بتواند جلب کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در توصیه ای به مردم گفت: توصیه ما این است که مانند نماز اول وقت، در ساعات اولیه رای داده شود، زودتر بیایند و این حق خود را استیفا کنند و تکلیف خود را ادا کنند و سرنوشت مملکت را با تعیین رئیس جمهور و رای خود معین کنند.

وی ادامه داد: الحمدلله جوانان ما هم نشان دادند که جلوتر و فراتر از توصیه حرکت می کنند و فهم و بصیرتشان بسیار بالاست و آنها هم باید بدانند آینده این مملکت متعلق به آنهاست و به ارث می برند و با آرای خود می توانند کسانی را که مقدرات کشور در اختیارشان قرار می‌گیرد تعیین کنند.

امام جمعه ساری افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند »شنیدم شور و شوق مردم در این مرحله بیشتر است« این شور و شوق بیشتر مربوط به جوانان است از این بابت برای ما هم بسیار شیرین و خوشحال کننده است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات