۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۶۱۰۷۰
آیت الله حسینی بوشهری:

خواسته های مردم برای رئیس جمهور منتخب روشن شده است

خواسته های مردم برای رئیس جمهور منتخب روشن شده است
رئیس جامعه مدرسین با بیان اینکه در ایام تبلیغات ریاست جمهوری دیدگاه های مختلفی از سوی نامزدها و مردم مطرح شد، بیان داشت: نگاه مردم برای منتخب ملت روشن شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز پس از اینکه رأی خود را به صندوق 174 مرحله دوم انتخاب ریاست جمهوری انداخت، گفت: ایام مبارکی برای ملت ما و کسانی که به آینده ایران اسلامی ما دل بسته اند، است. امیدوارم خواسته های مردم با انتخاب رئیس جمهور محقق شده و مشکلات و مسائلی که دارند به سامان برسد.

وی در ادامه با تقاضا از مردم شریف ایران گفت: شما مردم از آغاز پیروزی انقلاب و قبل از آن تاکنون بارها و بارها با حضورتان در صحنه و میدان حماسه آفریده و آرزوی دشمنان را ناکام گذاشته اید؛ مردم ما هر جا حضور یافته اند، به عنوان یک رکن از ارکان نظام اسلامی شاهد پیروزی و ارتقای کشور بودیم بنابراین ملت ما باید قدر خود را بدانند و جایگاه خود را شناخته و نقش رای و مشارکت و حضور خود را در میدان های سخت بدانند. 

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مردم بودند که در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند، تصریح کرد: در کارنامه مردم، عشق و شور مشاهده می کنیم که توانستند در مقابل تمام دشمنان بایستند و مرزهای جغرافیایی کشور را از دست دشمنان حفظ کرده و نجات دهند. در موقعیت های مختلف مردم تأثیرگذار بودند و حضور در صحنه داشتند. بنابراین انتظار ما این است که در مرحله دوم انتخابات که انتخاب آسان‌تری نیز هست به هر کسی را که دوست دارند رأی دهند و حضور گرمی پای صندوق داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که مردم با رای صحیح خود سرنوشت کشور را رقم بزنند؛ هر ایرانی با یک رای می تواند در آینده، آبادانی و استقلال کشور مشارکت داشته باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به دوره تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: نامزدهای مختلفی دیدگاه های خود را مطرح کرده و همچنین نگاه ملت برای منتخب مردم روشن شد.

وی در پایان با بیان اینکه منتخب ملت باید تلاش خود را به کار گرفته تا ایران را آباد کند، تصریح کرد: هر کسی که با رای مردم انتخاب شد باید تلاش خود را به کار گرفته و ایران را به جایگاه اصلی خود در بعد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برساند تا بتوانیم در منطقه و جهان یک الگو باشیم.

ارسال نظرات