۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۶۱۱۰۵
امام جمعه موقت تهران:

فردای انتخابات، آغاز رفاقت های تازه برای پیشرفت ایران است

فردای انتخابات، آغاز رفاقت های تازه برای پیشرفت ایران است
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری تاکید کرد که فردا هر نامزدی که منتخب مردم باشد، رئیس جمهور همه ملت ایران اسلامی محسوب می شود و آغاز رفاقت های تازه برای پیشرفت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به خدمات و فعالیت های مجاهدانه شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی در کشور اظهار داشت: شهید جمهور در همه عرصه های خدمت رسانی، خدمات فراوانی از خود  برجای گذاشت و عرصه هایی همچون تحرک علمی، مهار کرونا و پایان دادن به میدان و دیپلماسی، نتایج بسیار خوبی حاصل شد.

وی افزود: الگوی شهید رئیسی و شهید خدمت سرمایه بسیار ارزشمندی است که امیدواریم مورد توجه ارگان های مربوطه باشد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی سیاه نمایی ها درباره عملکرد دولت شهید رئیسی و خدمات این شهید بزرگوار اظهار داشت: در روند تبلیغات انتخاباتی، سیاه نمایی های بسیار ناجوانمردانه ای علیه شهید جمهور و درباره خدمات دولت شهید رئیسی صورت گرفت که در جای خود باید به این سیاه نمایی های پاسخ داده شود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور و لزوم اهتمام مردم برای شرکت در پای صندوق های رای خاطرنشان کرد: انتخابات در ایران اسلامی، در راستای مردم سالاری دینی است و نوعی ارج نهادن برای نقش آفرینی مردم در آینده کشور خود است و این روز در واقع، روز مردم و نشان از حیات سیاسی مردم ایران اسلامی دارد.

رئیس جمهور جدید باید وامدار انقلاب اسلامی، مردم و شهدا باشد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم همیاری و همکاری همه مردم ایران در پیشرف و آبادانی کشور و پرهیز همگان از ایجاد اختلاف و هرج و مرج بعد از انتخاب رئیس جمهور جدید تاکید کرد: فردا هر نامزدی که منتخب مردم باشد، رئیس جمهور همه ملت ایران اسلامی است و فردا آغاز رفاقت های تازه برای پیشرفت ایران اسلامی است و رئیس جمهور جدید باید به آرمان های انقلاب اسلامی و راه شهیدان جمهور عمل کند.

وی افزود: رئیس جمهور جدید باید وامدار انقلاب اسلامی، مردم و شهدا باشد و سریع از پوسته تبلیغاتی خارج شده و عازم میدان خدمت شود و کابینه ای جهادی، مومن و کاری و اهل کار و تلاش تشکیل دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری تاکید کرد: باید رئیس جمهور آینده کلمات نمی توانم، نمی شود، نمی گذارند و از این نوع کلمات را از قاموس مدیریتی خود بیرون گذاشته و راه درست را ادامه دهد و پاسخگوی وعده های انتخاباتی خود به مردم باشد.

وی افزود: هواداران کاندیدها باید فردای انتخابات را شنبه مهربانی دانسته و پیروز این عرصه را، پیروزی انقلاب اسلامی و آرمان های نظام اسلامی بدانند و به نتیجه اعلامی تمکین کرده و از اظهارات مطالب تنش زا پرهیز کنند.

رژیم صهیونسیتی در غزه نه تنها به اهداف خود نرسیده بلکه نزدیک هم نشده است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه در طول ماه های گذشته اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی هرچند جنایت می کند اما نه تنها به اهداف خود نرسیده؛ بلکه به نزدیکی اهداف خود نیز دست پیدا نکرده است؛ اما حماس و مقاومت نه تنها به اهداف خود دست پیدا کرد؛ بلکه هر روز اقدامات و برگ برنده های جدیدی را رو می کند.

وی افزود: جبهه مقاومت پشتیبان مردم مظلوم غزه است و تا آزادی کامل مردم غزه پای کار خواهند ماند و در لبنان نیز رژیم صهیونسیتی به اهداف خود دست پیدا نخواهد کرد و قدم به قدم به اضمحلال رژیم صهیونسیتی نزدیک خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به خاطره خود از برگشت شهید رئیسی از سفر نیویورک اظهار داشت: شهید رئیسی بعد از سفر به جای رفتن به منزل و استراحت به نماز جمعه آمد و در جواب ما فرمود می ترسم اگر به منزل بروم به نماز جمعه نرسم که این نشان از ایمان بالای شهید جمهور ما دارد.

ارسال نظرات