۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۶۱۱۱۸
در گفت‌وگو با خبر ۱۴ صدا و سیما؛

گزارش‌های ارسالی مردم در کارگروه‌های شش‌گانه پیگیری می‌شود

گزارش‌های ارسالی مردم در کارگروه‌های شش‌گانه پیگیری می‌شود
دکتر طحان نظیف گزارش‌های ارسالی مردم در کارگروه‌های شش‌گانه را قابل پیگیری دانست و گفت: تاکنون با مورد خاصی مواجه نبودیم.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دکتر هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با بخش خبری ۱۴ صدا و سیما اظهار داشت: از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳) فرآیند اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد. این انتخابات در بیش از ۹۵ کشور نیز در حال برگزاری است.
 
وی افزود: همکاران بنده در کارگروه‌های شش‌گانه ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات هر گونه گزارشی را که از سوی مردم و ناظران انتخاباتی از طریق سامانه «مردم ناظر» دریافت شود، مورد پیگیری و بررسی قرار می‌دهند؛ تک‌تک این گزارش‌ها تا به دست آمدن نتیجه پیگیری می‌شود.
 
دکتر طحان‌نظیف تاکید کرد: درخواست می‌شود گزارش‌هایی که مردم و نمایندگان نامزدها ارسال می‌کنند، مستند باشد تا قابلیت پیگیری داشته باشد.
 
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: از صبح تاکنون موارد جزئی برای ما ارسال شده است. همکاران ما در کارگروه‌های شش‌گانه این موارد را پیگیری کردند و اقدامات لازم را انجام دادند؛ با مورد خاصی در این گزارش‌ها مواجه نبودیم.

وی به مردم اطمینان خاطر داد که از آرای آن‌ها صیانت و پاسداری خواهد شد و از آن‌ها خواست که رای دادن خود را نیز به ساعات پایانی موکول نکنند و در ساعت‌های پیش‌رو که شعب اخذ رای تراکم کمتری دارند، در انتخابات شرکت کنند.

ارسال نظرات