۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۵
کد خبر: ۷۶۱۱۷۱

15 تیر؛ روز حماسه سازی ملت

15 تیر؛ روز حماسه سازی ملت
مردم سراسر کشور، در 15 تیرماه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در پای صندوق های رأی با مشارکت حدود 50 درصدی حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مردم سراسر ایران اسلامی، 15 تیرماه در دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر از جنس عشق و دلدادگی به نظام اسلامی خلق کردند.

با وجود فضا سازی سنگین بوق های رسانه ای معاند و راه افتادن کمپین های تحریمی و" نه به صندوق"، مشارکت حدود 50 درصدی مردم ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لبیکی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که سبب یأس و ناامیدی دشمنان شد.

مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با بیش از 10 درصد افزایش مشارکت نسبت به دو نخست، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کردند.

15 تیر؛ روز حماسه سازی ملت

با اعلام رسمی نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری چهاردهم باید به آقای مسعود پزشکیان نامزد پیروز و هوادران وی تبریک و به آقای سعید جلیلی دیگر نامزد و حامیانش که کارزار انتخابات را داغ کردند خسته نباشید و خداقوت گفت و با کنار گذاشتن مسائل انتخاباتی و سیاسی، فصل جدیدی از تلاش و کوشش برای رفع مشکلات مردم را آغاز کرد.

گفتنی است، انتخابات پرشور 15 تیرماه از ساعت 8 صبح تا 18 بعد از ظهر ادامه داشت که با وجود مشارکت قابل توجه مردم پس از چند نوبت تمدید تا ساعت 24 ادامه پیدا کرد.

15 تیر؛ روز حماسه سازی ملت

این گزارش حاکی است در برخی از شعب اخذ به خاطر ازدحام رأی دهندگان فرآیند اخذ رأی تا پس از ساعت مقرر اعلام شده ادامه پیدا کرده و تا پاسی از نیمه شب ادامه یافت.

ارسال نظرات