۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۶۱۳۷
اجلاس خبرگان، تقدیر از رهبری(18)؛

عضو خبرگان رهبری: هیچ شخصی جز رهبری نمی‌توانست آتش فتنه‌های اخیر را خاموش کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان، رهبر معظم انقلاب اسلامی را ‌عطیعه‌ای الهی دانست و گفت: حمایت و تبعیت از رهبری‌ وظیفه شرعی همگان است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، رهبر معظم انقلاب اسلامی را عطیعه‌ای الهی دانست و با بیان این که حمایت و تبعیت از رهبری ‌وظیفه شرعی همگان است، گفت: حضرت آیت الله خامنه ای پس از امام راحل، به عنوان رهبری افضل در همه زمینه ها هستند و حمایت از ایشان یک وظیفه است.

وی به نقش برجسته رهبری در آرام‌کردن فتنه‌ها و حوادث پس از انتخابات در کشور اشاره کرد و  بیان داشت: اگر قدرت و نقش آفرینی رهبری در فتنه‌های اخیر نبود، ایران اسلامی با مشکلات فراوانی روبه‌رو بود و مدیریت و نقش آفرینی ایشان در ‌بیست سال گذشته در کشور نشان دهنده این مسأله است و به‌‌ یقین می‌توانیم بگوییم، حضرت آیت الله خامنه ای  بهترین رهبر دنیا است و جایگزینی مانند ایشان وجود ندارد.

حجت الاسلام و السملین جباری به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و با تأکید بر این که ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان رکن اصلی و جدایی ناپذیر ‌این نظام مردمی است، خاطر‌نشان کرد: نقش ولایت و رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز پر رنگ تر و برجسته تر از روز گذشته می شود و ایران اسلامی بدون حضور ولایت فقیه هیچ جایگاهی در نظام های بین المللی نخواهد داشت.

وی سازماندهی اصلی و داخلی نظام را به دست توانای رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز داشت: خط فکری جامعه از سوی رهبری ترسیم و با استفاده از علما و صاحب‌نظران اجرایی می‌شود و بالندگی و رشد عقلی و فکری همه ما در تبعیت از مقام عظیم ولایت و سخنان رهبری است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که همه ناملایمات انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی خنثی و با راهنمایی‌های این دو گوهر انقلاب هدایت شد، خاطر‌نشان کرد: تمام مسؤولان ما باید با پیروی از آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه، راه درست و حقیقت را پیموده و از بیراهه روی پرهیز کنند تا به رشد و بالندگی انقلاب دست یابند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن آتش فتنه‌های اخیر مهم‌ترین نقش را ایفا کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در بیست سال گذشته با درایت و هوشیاری وصف ناپذیری توطئه های دشمنان را شناسایی و آن را به ملت ایران گوشزد کردند که این نشان دهنده تدبیر والای ایشان در مسائل کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که ملت ایران نیز تا آخرین لحظه از رهبری انقلاب حفاظت خواهند کرد، بیان داشت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در‌ سی سال گذشته هموار با حضور در صحنه های حساس انقلاب، تبعیت خود را از ولایت فقیه نشان دادند که 22 بهمن امسال نیز نمونه ای از عهد و پیمان ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با رهبری بود.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که همه توطئه‌های دشمنان انقلاب با اقدامات هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه، خنثی می‌شود، تصریح کرد: ملت ایران همواره در سایه ولایت و رهبری از دستاوردهای نظام اسلامی محافظت کردند./950/ت302/س
ارسال نظرات