۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۶۱۵۱
عضو خبرگان رهبری:

جهانی‌شدن دین مبین اسلام وعده صادق الهی در آخرالزمان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قرشی گفت: ‌امروزه بر خلاف ادعای غرب زده‌ها، اسلام گرایی در سراسر دنیا رو به افزایش است و این همان وعده خداوند در آیات قرآنی است.
 آيت الله علي اکبر قريشي، نماينده مردم اروميه در مجلس خبرگان رهبري


آیت الله سیدعلی ‌اکبر قرشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: در شرع مقدس اسلام انتظار حضرت ولی‌عصر(عج) جزء بالاترین عبادت‌ها در دین مقدس اسلام محسوب شده که این امر نیازمند تحلیل و بررسی‌های عمیق است.

وی خاطر‌نشان کرد: طبق روایات وارد شده مسلمانان آخرالزمان و منتظران واقعی امام عصر(عج) در حراست از ایمان خود متحمل رنج‌های فراوانی می‌شوند و برای ظهور آن حضرت بی تاب و پریشان هستند.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که منتظران امام عصر همواره برای فراهم شدن شرایط ظهور در تلاش هستند، افزود: این تلاش تنها به معنای انجام بک سلسله اقدامات لازم نیست؛ بلکه خودسازی و تزکیه نفس جهت آمادگی برای حضور در سپاه آن امام همام مورد تاکید و نظر است.

این مفسر قرآن کریم در ادامه با تشریح شرایط آخرالزمان هنگام ظهور امام عصر(عج) و با اشاره به آیاتی از سوره توبه ابراز داشت: جهانی‌شدن دین مبین اسلام وعده صادق الهی در آخرالزمان است که امروز شاهد این امر در سراسر نقاط جهان هستیم.

آیت الله قرشی تصریح کرد: امروزه بر خلاف ادعای غرب زده‌ها، اسلام گرایی در سراسر دنیا رو به افزایش است و این همان وعده خداوند در آیات قرآنی است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود این‌که دول غربی با رسانه های دیداری و شنیداری خود تلاش بسیار زیادی برای جلوگیری از گسترش اسلام در اروپا و آمریکا دارند، اما فطرت پاک بشر همواره خواهان آموزه‌های متعالی بوده و منتظر مصلح واقعی عالم است./935/ت302/س

ارسال نظرات