۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۶۱۵۲
نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان:

تبعیت از رهبری همه فتنه‌ها را از کشور دور می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در تیپ یکم سپاه گلستان، مهم‌ترین عامل دفاع از انقلاب را داشتن ایمان، تقوای الهی و بصیرت دانست و گفت: عامل بسیاری از انحراف‌ها در جامعه ‌بی‌بصیرتی است.
نماينده ولي فقيه در سپاه گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در تیپ یکم نینوا گلستان، پیش از ظهر امروز در جلسه گفتمان دینی‌«بصیرت از منظر قرآن و روایات» که از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شد، با مهم ارزیابی‌کردن مسأله بصیرت در زندگی افراد، گفت: طبق سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز همه آحاد جامعه باید بصیرت داشته و در مسائل دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی روشن بین، عمیق نگر و تحلیل گر باشند.

وی عوامل مؤثر در ایجاد بصیرت را تقوای الهی، زمان شناسی، جبهه شناسی، جریان شناسی و دشمن شناسی دانست و ابراز داشت: شخص گرایی، سطحی‌نگری، فامیل‌گرایی، حزب‌گرایی و خصلت‌گرایی از مهم‌ترین موانع داشتن بصیرت است و به عنوام نمونه معیار در شناخت افراد، حق و حقیقت است و شخص، عناوین اشخاص و ملاک نباید معیار شناخت انسان ها باشد؛ بلکه افراد باید با معیار حق سنجیده شوند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه درتیپ یکم نینوا گلستان‌ مهم‌ترین عامل دفاع از انقلاب را داشتن ایمان، تقوای الهی و بصیرت دانست‌ و خاطر‌نشان کرد: بصیرت نیاز امروز جامعه ما است و با کمی تأمل می‌توان دریافت که عامل بسیاری ا‌ز انحراف‌ها در جامعه از بی‌بصیرتی افراد نشأت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام غلامی، اهانت به مقدسات ملت ایران به ویژه عاشورای حسینی را نشان از بی بصیرتی انسان ها دانست و خاطر‌نشان کرد: حادثه دلخراش روز عاشورای امسال که توسط عده ای افراد معلوم الحال اتفاق افتاد، نشان از بی بصبیرتی انسان ها است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب با روشن‌بینی ‌امام خمینی‌(ره) و نیروهای پیرو خط امام و شهدای زیادی به دست آمده که باید قدر آن را دانست، امروز همه باید از انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید این مرز و بوم است محافظت کرده و طبق فرمایش امام راحل نباید گذاشت این انقلاب به دست نامحرمان بیافتد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در تیپ یکم نینوا  گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر ما در همه امور دستور‌های قرآن کریم و روایات را سرلوحه کار خود قرار دهیم و گوش به فرمام مقام معظم رهبری باشیم، هیچ عنصر و فتنه ای نمی تواند انقلاب ما را تهدید کند./950/پ202/س
ارسال نظرات