۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۶۱۵۳
آیت الله علوی گرگانی:

همه باید گوش به فرمان رهبری و مراجع باشیم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف، مسؤولیت ما و مسؤولان را در مقابل ملت سنگین تر می کند و به هر میزان این حضور پرشورتر باشد وظیفه ما نیز در مقابل مردم سنگین تر خواهد بود.
آيت الله علوي گرگاني در مراسم سالگرد ارتحال آيت الله گلپايگاني آيت الله سيد محمد علي علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، ظهر امروز سه شنبه، در دیدار با جمعی از فرماندهان و مدیران قرارگاه ثارالله تهران، در سخنانی با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز نهم دیماه و 22 بهمن گفت: بحمدلله در سایه تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مراجع و علما مردم در 22 بهمن با حفظ اتحاد خود حضور چشمگیری در راهپیمایی داشتند و خواسته های خود را نشان داده و از رهبری و مراجع حمایت کردند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف مسئولیت ما و مسئولان را در مقابل ملت بیشتر و سنگین تر می کند و به هر میزان این حضور پرشورتر باشد وظیفه ما نیز در مقابل مردم سنگین تر خواهد بود.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: مردم ایران با حضور خود در صحنه اعلام داشتند که آماده حضور در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش ها هستند.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه سخنان خود استفاده جامعه از نظرات و بیانات علما، رهبری و مراجع را بسیار سودمند دانست و افزود: برای مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام، همه باید به صورت ید واحده انجام وظیفه کرده و کاری نکنیم که مردم از هم جدا شوند و بین آنان تفرقه و اختلاف ایجاد شود.

وی همچنین با بیان اینکه همه ما باید گوش به فرمان رهبری و مراجع باشیم تاکید کرد: تمام ملت برای مقابله با دشمنان باید یکدست و واحد باشند و هیچ گونه اختلافی بین آنان وجود نداشته باشد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم اضافه کرد: خوشبختانه از ابتدای انقلاب تاکنون قدرت الهی و وحدت و همدلی مردم سد محکمی در برابر دشمنان انقلاب بوده است و در حال حاضر نیز اگر اتحاد داشته باشیم دشمنان نمی توانند برای انقلاب و کشور ما خواب ببینند.

آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنانش به تبیین نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت و تاکید کرد: داشتن ایمان، اراده، تقوا و صبر بر مشکلات از جمله ویژگی هایی است که فرد مؤمن باید خود را به آن مسلح کند.

این استاد حوزه علمیه قم همچنین با تسیلت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) تصریح کرد: دین اسلام و مذهب تشیع همواره مورد هجمه دشمنان بوده است و پیشوایان اسلام در حفظ و حراست از کیان اسلام متحمل زحمات و مشقت های فراوان شده اند

وی علت مخالفت های دشمنان با انقلاب را در ریشه اسلامی و دینی نظام دانست و تاکید کرد: علت اینکه مدام دشمنان علیه مکتب اسلام و مذهب شیعه و همچنین انقلاب اسلامی ما نقشه چینی و توطئه می کنند همین نکته است و ما باید در مقابل نیرنگ های آنان هوشیار و بیدار باشیم. /924/پ202/ج





ارسال نظرات