۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۷۶۱۵۸۱
امام جمعه بناب:

عشق به ولایت ماندگارترین درس شهدای کربلا است/ قدردانی امام جمعه بناب از حضور مردم در انتخابات

عشق به ولایت ماندگارترین درس شهدای کربلا است/ قدردانی امام جمعه بناب از حضور مردم در انتخابات
امام جمعه شهرستان بناب با تبریک انتخاب دکتر پزشکیان بعنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران از خدمتگزاران و مجریان امین انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی این هفته شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: اصحاب امام حسین (ع) خوبان عالم و آموزگاران بشریتند و رادمردان عالم باید در مکتب آنان تلمذ کرده مردانگی، کرامت و انسانیت یاد بگیرند.

وی با اشاره به اینکه شهدای کربلا در تسلیم، انقیاد و ولایت‌مداری بی‌نظیرند، افزود: یاران امام حسین (ع) سراپا تعبد، انضباط و ولایت‌محورند و کوچکترین نقصان در رفتار، کردار و گفتارشان دیده نمی‌شود.

خطیب جمعه بناب با تاکید بر اینکه اصحاب امام حسین (ع) برای روزگار ما درس عبرت و غیرت است، تصریح کرد: اینها برای وقایع کشور و این همه بحران آفرینی‌های دشمن اعم از تحریم، تهدید و فشار یزیدیان زمان که از ولایت دل بکنیم و رهنمودهای امام امت را فراموش کنیم، الگو و سرمشق هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب ابراز امیدواری کرد: این همه فشارها از ناحیه قدرت‌های شیطانی برای این است که ما از اسلام و ولایت عبور کنیم و از پیام‌های عاشورا صرفنظر نماییم، ولی این در حالی است نور و عظمت ایران اسلامی همه دنیا را پر کرده و امروز یک ایرانی در همه جای دنیا مفتخر و سربلند است.

حجت الاسلام باقری بنابی در بخش دیگر خطبه‌ها با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای خصوصا همشهریان معزز خاطرنشان کرد: مردم در دو هفته گذشته امتحان خوبی دادند و بخصوص جمعه گذشته بصورت دشمن شکن درخشیدند و با مشارکت ۵۰ درصدی توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و قلب مبارک مقام معظم رهبری را خوشحال کردند.

وی با بیان اینکه باید قدردان نعمت ولایت فقیه که امروزه ممالک اسلامی از آن محروم هستند، باشیم، گفت: از اول انقلاب این چندمین بار است که سران ارشد مملکت یکجا به شهادت میرسند اما در سراسر کشور آبی از آب تکان نمی‌خورد، این از برکات ولی فقیه جامع الشرایط است.

امام جمعه بناب با تقدیر و تشکر از خدمتگزاران و مجریان امین انتخابات و همچنین تبریک انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان منتخب مردم در ریاست جمهوری گفت: جناب آقای پزشکیان خوب می‌داند و خودش هم اقرار می‌کند و طرفدارانش هم خوب توجه کنند که این لطف و عنایت ویژه مقام رفیع ولایت و رهبری بود که طبق مصلحت و حکمت در عداد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت و به عرصه خدمتگزاری مردم راه پیدا کرده و رای آورد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات